تشریح جزئیات قتل در کرج

فرمانده انتظامی استان تهران والبرز: فیلم توسط رسانه‌های بیگانه دستکاری شده است در پی انتشار فیلمی حاوی لحظاتی از به قتل رسیدن مردی توسط یک زن با ضربات متعدد چاقو، فرمانده انتظامی استان تهران و البرز با تشریح جزئیات این پرونده،گفت: این فیلم به‌صورت ماهرانه توسط رسانه‌های بیگانه دستکاری شده است.

به گزارش ایسنا، سردار علیرضا اکبرشاهی در نشست خبری درباره فیلم منتشر شده از صحنه قتل مرد جوانی که توسط همسرش «کاردآجین» می‌شود، گفت: این قتل در تاریخ یازدهم دی‌ماه سال ۸۸ در محله اوقافی رجایی شهر کرج رخ داده است. وی در حالی که پرونده‌ وقوع قتل را مطالعه می‌کرد، با استناد به گزارش‌های مکتوب در پرونده، تصریح کرد: مقتول مرد جوانی به نام «فرمان» بوده که اعتیاد شدیدی به موادمخدر از نوع شیشه و کراک داشته و بارها از همسر خود خواسته بود که مواد مورد نیاز وی را تامین کند. اکبرشاهی یادآور شد: بنا به اعترافات سارا متهم به قتل (همسر مقتول)، «فرمان» در روز حادثه از وی می‌خواهد که برای وی مواد تهیه کند، اما از آنجایی که «سارا» پولی در اختیار نداشته است، شوهرش از وی می‌خواهد تا با تن دادن به مسائل غیراخلاقی پول مواد وی را تامین کند. وی با استناد به اعترافات متهم به قتل ادامه داد: «سارا» با مقتول درگیر شده و با چاقویی که در دست داشت، بیش از ۲۰ ضربه چاقو به بدن شوهرش وارد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان تهران و البرز اضافه کرد: این جنایت در درون خانه رخ داده و «فرمان» برای رهایی از دست همسرش به کوچه فرار می‌کند که در وسط خیابان بر اثر شدت جراحات وارده می‌افتد و پس از چند لحظه همان طور که در فیلم مشاهده می‌کنید، نفس آخر را می‌کشد. وی عنوان کرد: هنگامی که رهگذران جسد کاردآجین شده «فرمان» را در وسط خیابان مشاهده می‌کنند با تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی «۱۱۰»، ماموران نیروی انتظامی را در جریان اتفاق رخ داده، می‌گذارند. اکبر شاهی درباره نحوه عملکرد ماموران نیروی انتظامی در صحنه حادثه و عدم استفاده از سلاح با استناد به قانون به‌کارگیری سلاح، توضیح داد: کارشناسان رسانه بارها و بارها فیلم منتشر شده در اینترنت را مشاهده کردند و بنا بر نظر آنان این فیلم به‌صورت ماهرانه‌ای دستکاری شده است و بنابر اظهارات ماموران نیروی انتظامی، ماموران پس از حضور در صحنه حادثه متهم به قتل را دستگیر می‌کنند. به گزارش ایسنا، وی با تاکید بر اینکه این حادثه در خیابان اوقافی کرج رخ داده است، افزود: کیفرخواست متهم صادر شده است و هم‌اکنون یک سال است که در اختیار مقام قضایی قرار دارد.