ورود مهدوی‌کنی و یزدی به جریان وحدت اصولگرایان

می‌خواهند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را شهروندی بی‌شناسنامه کنند که نباید این‌طور باشد دبیر‌کل جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره جلسات اصولگرایان با محوریت وحدت در این جریان گفت: در تهران جلسات با مدیریت آیت‌الله مهدوی‌کنی و در قم با مدیریت آیت‌الله یزدی درباره وحدت اصولگرایان برگزار می‌شود و مسائلی درباره وحدت اصولگرایان و اتاق فکری در این زمینه تشکیل شده است.

دبیر‌کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در جمع اصولگرایان استان خراسان رضوی به بیان مطالبی درباره دیدار شخصیت‌های اصولگرا، با رییس‌جمهوری پرداخت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، حبیب‌الله عسگر‌اولادی اظهار کرد: حدود دو ماه پیش بنده با آقای حبیبی به عنوان نمایندگان جبهه پیروان خط امام و رهبری به دفتر رییس‌جمهوری دعوت شدیم و با ایشان ملاقاتی را انجام دادیم که قرار بود اعضای جبهه خط امام و رهبری هم باشند. آقای حبیبی در آن جلسه مطالبی را مطرح کردند و از رییس‌جمهور تقدیر کردند که در دوره هشتم انتخابات مجلس شورای اسلامی کار خوبی را در جهت، وحدت انتخابات رییس‌جمهوری انجام دادند.

عسگراولادی بیان کرد: من به آقای احمدی‌نژاد گفتم که کار شما در وحدت اصولگرایان در دوره قبلی انتخابات مجلس کار شجاعانه‌ای بود، آقای احمدی‌نژاد گفتند من وحدت اصولگرایان را کار خوبی می‌دانم و قرار شد در اولین فرصت جلسه‌ای پنج نفره از اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری به دیدار ایشان برویم.

وی ادامه داد: پس از مدتی آقای احمدی‌نژاد در تماسی با من قرار جلسه‌ای ۳۰ نفره از شخصیت‌های اصولگرا را مطرح کردند و این جلسه با حدود ۲۴ نفر تشکیل شد. در آن جلسه از آقای احمدی‌نژاد خواستم انگیزه دعوت را خود ایشان بگویند.

دبیر‌کل جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: جلسه حدود دو ساعت‌و‌نیم به طول انجامید و بحث‌های بسیار زیاد و صریحی مطرح شد و آقای احمدی‌نژاد نیز با چهره‌ای شاد و فعال با همه انتقاداتی که به ایشان وارد شد جلسه را ختم کردند و از انتقادات ناراحت نشدند.

وی افزود: در این جلسه درباره محوریت جامعتین (جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم) مطالب بسیار خوبی مطرح شد که من به آقای احمدی‌نژاد گفتم، نمی‌توان این مطالب را به یک جلسه اکتفا کرد و با این فراوانی شخصیت‌ها جلسات باید ادامه پیدا کند. آقای احمدی‌نژاد نیز استقبال کرد و قرار شد آقایان حدادعادل، دکتر ولایتی و من جلسات را ادامه‌ دهیم.

عسگراولادی اظهار کرد: خوشبختانه جامعتین با مذاکرات مقدماتی هیات‌هایی را برای وحدت اصولگرایان انجام داده و همچنین از جبهه پیروان خط امام و رهبری نمایندگانی در این جلسات مشترک حضور دارند.

وی ادامه داد: در تهران جلسات با مدیریت آیت‌الله مهدوی‌کنی و در قم با مدیریت آیت‌الله یزدی در باره وحدت اصولگرایان برگزار می‌شود و مسائلی در زمینه وحدت اصولگرایان و اتاق فکری در این زمینه تشکیل شده است.

دبیر‌کل جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره مواضع آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی نیز تصریح کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یک مجتهد سیاسی است و در طول زندگی خود در زمان امام (ره)و در حال حاضر همواره تابع ولی فقیه است.

وی افزود: در قضیه وقف دانشگاه آزاد پس از اعلام نظر مقام معظم رهبری، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اعلام کردند که من نظر رهبر معظم انقلاب را در دانشگاه آزاد می پذیرم.

عسگراولادی اظهار کرد: برخی سختگیری‌هایی در مورد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی انجام می‌دهند، می‌خواهند ایشان را شهروندی بی‌شناسنامه کنند که نباید اینطور باشد‌. ‌آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یک شهروند با شناسنامه کامل است و در زمانی که مقام معظم رهبری حکمی داشته باشند ایشان تسلیم هستند.