امیدواریم دولت آمریکا از نتیجه انتخابات کنگره درس عبرت بگیرد

آیت‌ا... آملی لاریجانی در ابتدای جلسه مسوولان عالی قضایی با تسلیت شهادت امام نهم شیعیان، امام محمدتقی جوادالائمه گفت: ائمه اطهار با توجه و مراقبه و تأدّب الهی به عالی‌ترین مقامات انسانی نائل آمدند و هر کسی که به سوی حق می‌رود، در مسیر حق تعالی قرار می‌‌گیرد. به گزارش اداره کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضائیه، آیت ا... لاریجانی با اشاره به نتایج انتخابات کنگره آمریکا گفت: در انتخابات کنگره آمریکا در نتیجه سیاست‌های نادرست اوباما، دموکرات‌ها ۷۰ کرسی را از دست دادند که شکست واضحی بود و امیدواریم از این مساله درس عبرت بگیرند.

آیت‌ا... لاریجانی تاکید کرد: پیام روشن انتخابات کنگره آمریکا این بود که شعارهای فریبنده و توخالی ممکن است در ابتدا جلب‌کننده آرا باشد، ولی با روشن شدن واقعیت‌های پشت پرده و عملی نشدن وعده‌ها، مردم ناگزیر از این شعارهای فریبنده دوری می‌کنند.

آیت‌ا... لاریجانی با تاکید بر اینکه سیاست‌های نادرست حقوق بشری آمریکا و اقدامات و نگاه تبعیض‌آمیز دولت این کشور در خود آمریکا و میان سیاه‌پوستان و سفیدپوستان یا تبعیض میان حقوق مسلمانان و غیرمسلمانان نیز موجب یأس و ناامیدی مردم از دولتمردان و دور شدن از شعارهای فریبنده ابتدای ریاست‌جمهوری شده است، افزود: امیدواریم دولت آمریکا از نتیجه این انتخابات درس عبرت بگیرد و بداند که مردم فرق بین شعار و عمل را می‌فهمند.