در اجرای هدفمند‌کردن یارانه‌ها مواظب فتنه‌گران اقتصادی و سیاسی باشیم

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها اظهار کرد: دولت و مجلس دست‌اندرکار تحول عظیمی در اقتصاد کشور هستند. واقعی کردن قیمت‌ها، شفاف‌سازی منابع و مصارف دولت کمترین دستاورد طرح هدفمندکردن یارانه‌ها است، طبیعی است در اجرا مشکلاتی پیش بیاید، از یک سو باید مراقب فتنه‌گران اقتصادی باشیم تا این جراحی درست صورت گیرد و از سوی دیگر باید مراقب فتنه‌گران سیاسی باشیم تا از آب گل‌آلود ماهی نگیرند. وی با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در تحریم هشت تن از مقامات کشورمان گفت: آمریکا در حمایت از فرقه سبز به آخر خط رسیده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی حزب موتلفه اسلامی، محمدنبی حبیبی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می‌گفت، اظهار کرد: دولت آمریکا گفته است، ما حساب‌های هشت تن از مقامات ایرانی را بلوکه می‌کنیم و آنها را به آمریکا راه نمی‌دهیم، این ابلهانه‌ترین حرفی است که ممکن است زده شود، چراکه اولا هشت مقام اعلام شده ایرانی هیچ حسابی در خارج ندارند، ثانیا چه کسی گفته آنها قرار است به آمریکا سفر کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره هشدارهای مقامات امنیتی از جمله وزیر اطلاعات و فرمانده نیروی انتظامی در مورد هدفمندکردن یارانه‌ها تصریح کرد: ان‌شاءالله دولت و مردم با هوشمندی از گردنه تحریم به سلامت عبور می‌کنند. عد‌ه‌ای که دل در گرو خیانت به ملت و خدمت به بیگانگان دارند برای خود از تحریم‌ها کیسه دوخته‌اند. وی با اشاره به اجرای طرح هدفمندکردن یارانه‌ها بیان کرد: دولت و مجلس دست‌اندرکار تحول عظیمی در اقتصاد کشور هستند. واقعی کردن قیمت‌ها، شفاف‌سازی منابع و مصارف دولت کمترین دستاورد طرح هدفمندکردن یارانه‌ها است، طبیعی است در اجرا مشکلاتی پیش بیاید، از یک سو باید مراقب فتنه‌گران اقتصادی باشیم تا این جراحی درست صورت گیرد و از سوی دیگر باید مراقب فتنه‌گران سیاسی باشیم تا از آب گل‌آلود ماهی نگیرند.