دشمنان تصور می‌کنند با اعمال تحریم‌ می‌توانند مردم را به اغتشاش دعوت کنند

دادستان کل کشور با بیان اینکه ماموران یگان ویژه‌ ماموریت‌های سخت و حساسی را انجام می‌دهند، گفت: من به عنوان دادستان کل کشور همیشه همراه و یاور آنان خواهم بود. به گزارش ایسنا، محسنی اژه‌ای در مراسم رزمایش اقتدار یگان‌های ویژه‌ ناجا گفت: هر چند امروز رویکرد دشمنان قسم‌خورده ایران از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی جنگ و مقابله نرم با ایران است، اما آنان اقدامات نظامی و جنگ سخت را از روی میزهای خود کنار نگذاشتند.

اژه‌ای با تاکید بر اینکه آنها امروزه از آموزش و پشتیبانی نیروهای ضد نظام فروگذار نیستند، تصریح کرد: آنان این نیروها را آموزش می‌دهند تا در کشور عزیز ما ایجاد ناامنی و وحشت کنند.

وی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی و قطعنامه جدیدی که اخیرا ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: ما باید از تحریم‌ها فرصتی برای خودکفایی ایجاد کنیم و قبل از اینکه تحریم‌ها به فعلیت برسند، آنان را به فرصتی برای شکوفایی تبدیل کنیم.

دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه دشمنان تصور می‌کنند با اعمال تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی می‌توانند مردم را به اغتشاش دعوت کرده و جمهوری اسلامی ایران را به زانو درآورند، یادآور شد: فتنه سال گذشته درس خوبی برای دشمنان بود که نشان می‌داد مردم ایران بیش از ۳۰ سال است که حافظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی هستند و به راحتی به زانو در نمی‌آیند. وی ادامه داد: دشمنان تصور می‌کردند که اقدامات و چراغ سبزهای برخی از جریانات در داخل کشور می‌تواند راه را برای نفوذ آنان باز کند و آنان تصور می‌کردند که تا پایان سال ۸۸ می‌توانند به اهداف خود دست یابند.

اژه‌ای با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در حوادث پس از انتخابات آن را بسیار چشمگیر و مثبت توصیف کرد و ادامه داد: نیروی انتظامی در مهار جریان فتنه نقش بسیار موثر و چشمگیری ایفا کرده است. وی خطاب به ماموران یگان ویژه‌ حاضر در مراسم، گفت: امروز وقتی به پشت سر خود نگاه می‌کنیم در می‌یابیم که چه توطئه بزرگ و عظیمی را شما جان برکفان یگان ویژه‌ خنثی کرده‌اید و جانفشانی و مدیریت شما در جهت خنثی کردن جریان فتنه افتخار آمیز بوده است.

دادستان کشور در ادامه با تاکید بر اینکه اشرار و سارقان از جریان فتنه سال گذشته حداکثر استفاده را کرده و به اقدامات مجرمانه خود افزود‌ند، تصریح کرد: نیروی انتظامی نه تنها از فتنه و جنگ نرم سال گذشته غافل نبود، بلکه با سارقان و اشراری که از این موقعیت سوء استفاده ‌کردند نیز برخورد کرد.