یک عضو کمیسیون تلفیق مجلس از لغو جلسه کمیسیون تلفیق در روز سه شنبه و چهارشنبه خبر داد و گفت: کمیسیون تلفیق تا هفته آینده جلسه‌ای نخواهد داشت تا نظر کمیته مشترک شش نفره درباره ایرادات مد نظر دولت به این کمیسیون اعلام شود. غفار اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: با وجود اینکه قرار بود کمیسیون تلفیق روز سه‌شنبه تشکیل جلسه دهد، اما به دلیل برگزاری جلسات کمیته ۶ نفره مجلس و دولت برای بررسی ایرادات مد نظر دولت و اصلاح آن در صورت امکان و همچنین بررسی مواد باقیمانده برنامه پنجم توسط این کمیته مقرر شد، کار کمیسیون تلفیق تا اطلاع ثانوی متوقف شود.

وی ادامه داد: پس از نهایی‌کردن مواد و ایرادات مد نظر دولت در کمیته ۶ نفره و همچنین بررسی پیشنهادات الحاقی کمیسیون‌ها به برنامه پنجم در کمیته ۶ نفره کار کمیسیون تلفیق مجددا آغاز خواهد شد.

اسماعیلی گفت: تشکیل جلسه کمیسیون تلفیق به اعلام نظر کمیته ۶ نفره در خصوص مواد مورد بحث بستگی دارد.

وی از برنامه تشکیل جلسه کمیسیون تلفیق در یکشنبه هفته آینده خبر داد و گفت: هم اکنون جلسه کمیته مشترک که دولت و مجلس با حضور باهنر، رییس کمیسیون تلفیق و عبداللهی و همچنین عزیزی معاونت برنامه ریزی و راهبردی ریاست جمهوری و دو نماینده دیگر از دولت در دفتر هیات رییسه مجلس در حال برگزاری است.