رییس پلیس آگاهی استان تهران از دستگیری ۱۸۳ سارق در اجرای طرح «برخورد با سارقان متواری» در سطح استان تهران خبرداد. سرهنگ عباس علی‌پور در گفت‌و گو با ایسنا، با اعلام اجرای عملیاتی پنج روزه دستگیری سارقان متواری در استان تهران گفت: در این طرح پنج روزه برخورد با مزاحمان خیابانی، فروشندگان مواد مخدر و سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این طرح پنج روزه ۱۴۳ واحد گشت به صورت آشکار و نامحسوس در سطح استان تردد کرده و ۱۸۳ سارق را دستگیر کردند. رییس پلیس آگاهی استان تهران با تاکید بر اینکه ۴۴۷ مامور پلیس آگاهی در این طرح پنج روزه شرکت ‌کرده‌اند، گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی، هفت کیف‌قاپ، پنج اخاذ مامورنما، ۱۲ سارق به عنف، ۱۵ سارق موتورسیکلت، ۱۹ سارق خودرو، ۱۸ سارق مغازه‌ و ۳۹ سارق منزل را دستگیر کردند.

علی‌پور با اعلام اینکه در میان دستگیرشدگان دو متهم به قتل متواری دستگیر شده‌اند، گفت: ۶۶ دستگیر شده در این طرح به اتهام ارتکاب سرقت‌های خرد دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: در مجموع ماموران نیروی انتظامی ۱۸۳ سارق را در سطح استان تهران دستگیر کردند که پس از تشکیل پرونده‌ به دادسرا تحویل داده شده‌اند.