خوش‌چهره بازنشسته شد

خبرگزاری مهر نوشت: محمد خوش‌چهره اقتصاددان و از چهره‌های شاخص اصولگرا پس از گذشت ۲۳ سال سابقه تدریس در دانشگاه تهران به جمع اساتید بازنشسته پیوست که حکم بازنشستگی این استاد دانشگاه تهران از اول مهر ماه شکل اجرایی به خود می‌گیرد. به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خوش‌چهره دارای دکترای تخصصی توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی از دانشگاه Strathclyde انگلستان، عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران و چهره اقتصادی مجلس هفتم بود. این اقتصاددان در کنار فعالیت علمی به عنوان یک فعال سیاسی نیز شناخته شده و ریاست اصولگرایان مستقل مجلس در هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشت.

این اقتصاددان از استادان شناخته شده درس «توسعه» در دانشگاه‌های مختلف است و بیش از ۱۰ سال سابقه تدریس در دوره دکترای مدیریت استراتژیک دارد و علاوه بر دانشگاه تهران سابقه تدریس در دانشگاه‌های شهید بهشتی، امام حسین (ع)، الزهرا (س) و دانشگاه عالی دفاع ملی را نیز در کارنامه خود دارد.

یک منبع دانشگاهی نزدیک به این اقتصاددان با تایید خبر بازنشستگی خوش‌چهره به مهر گفت: «حتی اگر سابقه حضور دکتر خوش‌چهره در جنگ و فعالیت وی در نظام تربیتی کشور در زمان شهید رجایی را با سابقه استخدامی‌اش در دانشگاه تهران جمع کنیم باز هم سابقه‌اش به ۳۰ سال نمی‌رسد.»