نگاه سوم - برای نخستین بار یک مجموعه دار معروف ایرانی ۶۷ تابلوی نقاشی و خوشنویسی گنجینه شخصی‌اش را در یک نمایشگاه در گالری گلستان به تماشا و فروش می‌گذارد. حمید ستاری، نام این مجموعه دار قدیمی‌ است که در آستانه سی امین سال فعالیت حرفه‌ای‌اش در این زمینه تصمیم گرفته است با هدف خرید مجدد از بازار هنر بخش کوچکی از مجموعه‌اش را به فروش بگذارد.

جمعه دوم مهر۸۹‌، این نمایشگاه درحالی در گالری گلستان افتتاح خواهد شد که گران‌ترین اثر نمایشگاه مربوط به استاد زنده یاد حسین کاظمی، هنرمند آوانگارد موج نوی نقاشی ایران است که هشتاد میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است و برخی رسانه‌ها به اشتباه آن را هشتصد میلیون تومان اعلام کرده‌اند! حمید ستاری و لیلی گلستان چنان که رسم گالری گلستان نیز هست در روند قیمت‌گذاری برروی آثار این نمایشگاه تعدیل و انصاف را رعایت نموده‌اند کما اینکه ارزان‌ترین اثر این نمایشگاه اثری از آلا دهقان می‌باشد که ۶۰۰ هزار تومان قیمت دارد، اثری دیگر از گلناز افراز ۷۰۰ هزار تومان و این درحالی است که از جوانان خوشنامی ‌قریب به ۱۵ تابلوی ۸۰۰ هزار تومانی به فروش گذاشته خواهد شد.

در میان آثار این نمایشگاه که با نام‌های معتبر و آثاری بسیار متنوع همراه است، دو خوشنویسی چشمگیر از جلیل رسولی هریک ۵ میلیون تومان، دو تابلوی زرد خاکستری و ساحل نیزار فریده لاشایی به ترتیب ۱۴ و ۱۸ میلیون تومان، دو تابلوی جنگل و درخت علی گلستانه ۲۵ و ۱۵ میلیون تومان، دو تابلوی زن و پوستر و سر و صورت زن به ترتیب ۱۵ و ۵/۲ میلیون تومان، تابلوی اسرار ازل نصرالله افجه‌ای ۵ میلیون تومان و تابلوی ناله فریادرس اسرافیل شیرچی ۵/۲ میلیون تومان وجود دارد.