رییس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه پلیس با مدگرایی و شیک‌پوشی برخورد نمی‌کند، گفت: با اجرای طرح عفاف و حجاب ۷۵ تا ۸۰ درصد از ایجاد ناامنی برای خانم‌ها جلوگیری شد. به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد روزبهانی با اشاره به اینکه در اقصی نقاط کشور پوشش‌ها فرق می‌کند، افزود: پوششی که در تهران و کلانشهرها زیاد جلب توجه نمی‌کند؛ در خیلی جاهای دیگر مثل شهرهای سنتی و قدیمی جلب توجه می‌کند.

وی در رابطه با فروش البسه نیز گفت: پلیس اماکن در فصول مختلف سال جلساتی را با اتحادیه‌ها و صنوف دارد و در رابطه با نوع لباس‌هایی که باید مورد استفاده عموم قرار گیرد، توضیح می‌دهد و ادامه این موارد نیز از طریق ماموران رسیدگی می‌شود و با کسانی که خلاف مقررات عمل می‌کنند، برخورد می‌شود.

رییس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه پلیس با مدگرایی و شیک‌پوشی برخورد نمی‌کند، اظهار کرد: مدگرایی اگر خلاف عرف و شرع نباشد، می‌پذیریم. سردار روزبهانی در ادامه با اشاره به طرح عفاف و حجاب گفت: نتایج یک پژوهش میدانی نشان داد با اجرای این طرح به میزان ۷۵ تا ۸۰ درصد از ایجاد ناامنی برای خانم‌ها جلوگیری شد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی ماموریت خود را در این مهم تعطیل نکرده و قانون را اجرا می‌کند، اظهار کرد: اجرای طرح‌های پلیس امنیت اخلاقی از جمله عفاف و حجاب، جمع آوری معتادان پرخطر و کارتن خواب‌ها، مبارزه با اراذل و اوباش، مزاحمت‌های خیابانی، آلودگی صوتی و برخورد با باندهای فساد بسته به شرایط و مقاطع کمرنگ و پررنگ می‌شوند.

رییس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی طرح برخورد با اراذل و اوباش را که مردم همیشه خواهان اجرای آن هستند، یادآور شد و گفت: ما در برخورد با مزاحمان نوامیس و اراذل و اوباش با قدرت پیش می‌رویم و هرگز کوتاه نخواهیم آمد.