ناامنی خلیج فارس برای هیچ کشوری امنیت نمی‌آورد

خبرگزاری مهر نوشت: جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر بنا است روزی دشمنان ناامنی را به خلیج فارس ایران اسلامی بکشانند و خلیج فارس برای ما ناامن باشد مطمئنا برای هیچ کشور دیگری نیز امنیت نخواهد داشت. به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی فضلی در مراسم گرامیداشت شهدای کارمند استان مرکزی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب هرگز هراسی در دل خود ندارند، افزود: دشمنان می‌خواهند با تضعیف ولایت فقیه به براندازی نظام برسند. وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در شب و روز و زمین و دریا دشمنان را رصد می کنند، اظهار کرد: فتنه عمیق سال گذشته و حوادث پس از انتخابات که به نوعی تمام نشده است را فرزندان بسیجی نایب امام زمان جمع کردند.

سردار فضلی با اشاره به اینکه بسیجیان از اهداف این فتنه گران که براندازی نظام بود جلوگیری کردند، تصریح کرد: کسانی که مسیر ولایت و ولایت مداری را پیش رو داشتند به تکلیف خود عمل کردند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه درصدد برگزاری جشن دفاع مقدس هستیم، گفت: این جشن و رزمایش در همه استان‌ها و با مشارکت همه رزمندگان و دولتمردان برگزار می‌شود و به هر استانی نیز یک ماموریت تخصصی داده شده است.