هشت فیلم تعطیلات آخر هفته

فیلم‌های عطش، زنگار، راه‌‌حل نهایی، یک روز از زندگی، خوش آمدید، گاهی به آسمان نگاه کن و ... تعطیلات آخر هفته از شبکه‌های مختلف سیما روی آنتن می‌رود. فیلم تلویزیونی «عطش» به کارگردانی مجید تربتی‌فرد و بازی امیرحسین مدرس، سیما مطلبی و محمدعیوضی پنج‌شنبه چهار شهریور ساعت ۴۵/۱۴ از شبکه یک سیما پخش می‌شود. داستان این فیلم درباره کارمند بانک است که در اثر یک اشتباه مبلغی را به حساب یک مشتری واریز می‌کند و به دنبال بازگرداندن پول به بانک است.

فیلم تلویزیونی «زنگار» به کارگردانی عباس احمدی مطلق و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی جمعه پنجم شهریور ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش می‌شود. این فیلم داستان مرد متمولی است که به یک گرمخانه می‌رود و در آنجا ساکن می‌شود. او در آنجا با افراد مختلفی آشنا می‌شود.

فیلم سینمایی «راه‌‌حل نهایی» به کارگردانی شینجی هیکیوچی پنج‌شنبه چهار شهریور ماه ساعت ۳۰/۲۳ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «یک روز از زندگی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی جین مرکییر ساعت ۳۰/۱۷ جمعه پنجم شهریور ماه از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

فیلم سینمایی «خوش آمدید» به کارگردانی انیس بزمی جمعه پنج شهریور ساعت ۱۱:۳۰ از شبکه سه پخش می‌شود.

فیلم «گاهی به آسمان نگاه کن» به کارگردانی کمال تبریزی پنج‌شنبه چهار شهریور ساعت ۱۱ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. در این فیلم رضا کیانیان، آتیلا پسیانی، حمید امجد و ... بازی می‌کنند. داستان این فیلم درباره هاتف روحی است که از زندگی و زمان مرگ آدم‌ها خبر دارد.

فیلم سینمایی «نازک نارنجی» به کارگردانی دان مک گوایر جمعه پنجم شهریور ماه ساعت ۳۰/۲۰ درقالب برنامه «سینما چهار» از شبکه چهار سیما پخش می‌شود. در این فیلم جری لوئیس و مارتا هایر بازی کردند و داستان درباره فردی به نام جری لوئیس، جوانی بی دست و پا است که در میان اوباش نفر آخر است.

فیلم سینمایی «رقیب» به کارگردانی جسی پرتز جمعه پنج شهریور ساعت ۱۴:۱۵ از شبکه تهران پخش می‌شود.