نیروهای مسلح خود را برای هجوم متقابل در خارج از منطقه آماده کنند

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه امروز آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها شرایط مناسبی برای حمله نظامی به ایران ندارند، تاکید کرد: البته قوای مسلح باید برای دفاع از کشور در آمادگی کامل باشند و دولت نیز در تقویت نیروهای مسلح نقش اساسی دارد. به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سرلشگر سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا‏ در دوره ‏روایت مقاومت و در جمع دانشجویان منتخب این طرح از سراسر ایران که به همت ‏سازمان بسیج دانشجویی ‏برگزار شد، شرایط محیطی و بین‌الملل وقوع جنگ تحمیلی ‏را تشریح کرد.

فرمانده سابق کل سپاه در پایان سخنان خود در پاسخ به سوال یکی از حاضران در جلسه پیرامون امکان حمله نظامی به ایران ‏گفت:‏ آمریکایی‌‌ها و صهیونیست‌ها از شرایط مناسبی برای حمله نظامی به ایران برخوردار نیستند، اما نبایستی ‏‏دشمن را کوچک و حقیر شمرد.

صفوی تاکید کرد: شرط عقل آن است که قوای مسلح ایران با آمادگی کامل و افزایش توان ‏‏رزمی برای دفاع همه‌جانبه و هجوم متقابل به دشمنان حتی خارج از منطقه خود را آماده و تقویت کنند که البته دولت جمهوری اسلامی در این تقویت نیروهای مسلح نقش اساسی دارد.‏

در تحولی دیگر سردار علی فضلی‌، جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین نیز در نشست روسای دانشگاه‌ها و مسوولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران با بیان اینکه برادران شما زمین و آسمان را رصد می‌کنند و امیدواریم دشمنان ما حماقت نکنند، افزود: خلیج‌فارس اگر برای ما امن نباشد برای هیچ‌کس امن نخواهد بود.

فضلی در پایان جدی گرفتن تقویت مبانی معرفتی از سوی دانشجویان را یک ضرورت خواند و خاطرنشان کرد: اگر این مبانی عمق پیدا کند ما از دشمنی تمام دشمنان جهان اسلام هراسی نداریم.