نشست مشترک دولت و مجلس امروز برگزار می‌شود

سخنگوی هیات‌رییسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست مشترک قوای مجریه و مقننه در عصر امروز یکشنبه خبر داد و اعلام کرد: در این نشست موضوعات فرهنگی، قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، لایحه برنامه پنجم توسعه و مسائل هسته‌ای و احتمالا تحریم‌ها بررسی خواهد شد. «محسن کوهکن» در گفت‌وگو با پایگاه خبری خانه ملت، با اشاره به نشست‌های مشترک قبلی دولت و مجلس گفت: معمولا نشست‌های مشترک میان دو قوه به دو صورت موضوعی یا به صورت موضوعات تخصصی کمیسیونی برگزار می‌شد که نشست یکشنبه به صورت موضوعی برگزار خواهد شد.

نماینده لنجان افزود: در این نشست موضوعات فرهنگی و موضوعات اقتصادی همچون اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها با توجه به اهمیتی که دارد و لایحه برنامه پنجم توسعه بررسی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بررسی مسائل هسته‌ای و احتمالا تحریم‌ها از دیگر موضوعات مطرح در نشست مشترک روز یکشنبه دولت و مجلس خواهد بود.

سخنگوی هیات‌رییسه مجلس با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری در دیدار چهارشنبه هفته پیش با کارگزاران نظام و احتمال بررسی این توصیه‌ها تصریح کرد: فرمایشات ایشان خیلی صریح و گویا و مفید بود و خطابش به همه ما مسوولان بود که نیاز به تفسیر هم ندارد.