توقیف خودروی روزه‌‌خواران

برخورد ویژه رمضانی با بدپوشان اجرا می‌شود

جانشین فرمانده نیروی انتظامی از برخورد پلیس با افرادی که اقدام به روزه‌خواری در خودرو کنند خبر داد و گفت: در این ماه با پدیده بدحجابی و بدپوششی نیز برخورد ویژه می‌شود. به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان دیروز در حاشیه مراسم تجلیل از خبرنگاران با اشاره به اقدامات پلیس در ماه رمضان گفت: در ماه رمضان پلیس چند اقدام جدی دارد که از جمله آن فعال شدن گشت‌های ویژه در طول این ماه است زیرا مردم در ماه رمضان به خصوص در ایام قدر برای عبادت منازل خود را خالی می‌‌کنند و این وظیفه پلیس است که از منازل آنان پاسداری کند.

سردار رادان اظهار داشت: در ماه رمضان جرائم خرد کاهش، اما انتظارات و مطالبات مردم از پلیس بسیار افزایش می‌یابد.

بر همین اساس طبق پیش‌بینی‌های لازم پلیس در این ماه اقدامات ویژه‌ای انجام می‌دهد.

وی گفت: طبق پیش‌‌بینی‌های صورت گرفته پلیس با روزه خواران برخوردی جدی کرده و همچنین با افرادی که در خودروی خود به عنوان حریم شخصی مورد ادعا اقدام به روزه‌خواری می‌‌کنند برخورد جدی می‌کند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: همچنین در این ماه با پدیده بدحجابی و بدپوششی نیز برخورد ویژه می‌شود.

تجهیز خبرنگاران به گازهای اشک‌آور تاکنون محرز نشده است

وی در مورد تجهیز خبرنگاران به گازهای اشک‌آور گفت: این موضوع تاکنون محرز نشده، اما اگر خبرنگاری چنین درخواستی داده باشد معاونت اجتماعی پس از بررسی و در صورت صلاحدید مبنی بر در خطر بودن خبرنگار اقدام به واگذاری گاز اشک‌آور می‌کند.

سردار رادان گفت: هیچ‌گاه چنین موضوعی در پلیس مطرح نبوده که طی اطلاعیه عمومی به تمامی خبرنگاران گاز اشک‌آور بدهند، زیرا این موضوع به معنای ناامن بودن تهران است و پلیس اعتقادی به این امر ندارد.