هفتمین نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها و سازمان‌های تابعه قوه‌قضائیه برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری داد ایران در این همایش رییس سازمان ثبت اسناد رسمی کشور گفت: روابط عمومی‌ها امروز نقش و وظیفه بسیار مهمی در زمینه اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در زمینه‌های مختلف به منظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی‌دارند که با توجه به این مهم می‌توان روابط عمومی را ‌آیینه تمام نمای سازمان متبوع خود نام برد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و تشریفات قوه‌قضائیه، احمد تویسرکانی روابط عمومی‌ها را پل ارتباطی مستحکم سازمان‌های تابعه دستگاه قضایی با مردم و جامعه دانست و گفت: توجه به دقت، سرعت و هماهنگی کارکنان روابط عمومی به منظور اطلاع‌رسانی صحیح ضرورتی انکار‌ناپذیر است که متاسفانه کمی مغفول مانده است.

وی با تاکید بر اینکه کارکنان روابط عمومی‌ها باید سرآمد دیگر نیروهای مجموعه‌ها باشند، افزود: ویژگی‌ تاثیرگذار کار روابط عمومی می‌طلبد که عوامل مرتبط با آشنایی روزانه با همه عوامل و پدیده‌های مختلف اجتماعی، زمینه جلوگیری از آ‌سیب‌های مربوط به سازمان متبوع خود را فراهم کنند.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از مراجعه میلیونی مردم در طول سال به سازمان ثبت و بخش‌های وابسته و ۳۰ میلیون خدمت متفاوت خبر داد و گفت: این میزان مراجعه به سازمان ثبت با پرکارترین وزارتخانه‌های دولت قابل مقایسه است. رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با قدردانی از تعاملات خوب رسانه‌ملی با بخش‌های مختلف دستگاه‌قضایی در هفته قوه‌قضائیه اضافه کرد: روابط عمومی قوه‌قضائیه دوران بلوغ خود را می‌گذراند و امیدواریم با تعامل رسانه‌ها سطح رضایت مردم از دستگاه قضایی افزایش یابد.

احمد تویسرکانی با قدردانی از همه عوامل برگزاری هفته قوه‌قضائیه، از کمیته‌های اطلاع رسانی، تبلیغات و مراسم برای تعامل خوب با رسانه ملی در طول هفته قوه‌قضائیه تشکر کرد و افزود: متاسفانه در سال‌های قبل جای خالی این مبحث احساس می‌شد. در ابتدای این جلسه مدیرکل روابط عمومی و تشریفات قوه‌قضائیه با ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌‌های سیستم اطلا‌ع‌رسانی دستگاه قضایی به روند مناسب اجرای برنامه‌های هفته قوه‌قضائیه اشاره کرد.

حسن رحیمی افزود: در هفته قوه‌قضائیه شاهد بهترین وجه هماهنگی سیستم اطلاع ‌رسانی و اقدامات اجرایی آن بودیم که به انجام بهینه مراسم هفته قوه‌قضائیه و انجام مناسب اقدامات کمیته‌های مختلف ستاد بزرگداشت این هفته منجر شد که مورد استقبال مسوولان عالی قضایی قرار گرفت و این ناشی از هماهنگی و تعامل موثر همه همکاران روابط عمومی در همه سازمان‌ها، معاونت‌ها و مراکز وابسته بوده است که باید استمرار یابد.