مذاکره با مجیدی و فتحی برای فیلم مهرآفرین

اولین نشست خبری مسوولان ارشد موسسه خیریه مهرآفرین صبح دیروز با حضور فاطمه دانشور، مدیرعامل موسسه مهرآفرین و فاطمه معتمد آریا سفیر مهرآفرین برگزار شد. فاطمه دانشور، مدیرعامل موسسه مهرآفرین در ابتدای حرف‌هایش اظهار داشت: مساله‌ای که در انتخاب خانم معتمدآریا در سفیری برای ما اهمیت داشت، این بود که ایشان عمیقا نیکوکار هستند و پیش از حضور در مهرآفرین در کارهای خیرخواهانه شرکت می‌کردند و در سایر حوزه‌ها مشغول خدمت‌رسانی بودند.

بر اساس این گزارش، در ادامه این نشست فاطمه معتمدآریا، سفیر نیکوکاری موسسه مهرآفرین صحبت کرد و در بخشی از حرف‌های خود گفت: از نگاه من کار فرهنگی را باید از کودکان شروع کرد و با زنان ادامه داد؛ چراکه زنان اگر حقوق خود را بشناسند، می‌توانند مردان بزرگی را تربیت کنند و به همین دلیل ما کار خود را از ریشه شروع کردیم. خوشحالم که بخشی از وظایف من بین سایر هنرمندان و ورزشکاران پخش شده است و در حال حاضر سفیران مهرورزی چهار نفر هستند که در آینده قرار است ۸ نفر بشویم و در سال‌های آینده این تعداد بیشتر خواهند شد.

در ادامه این نشست، رضا درستکار، مدیر بخش فرهنگی موسسه گفت: استاد انتظامی، رضا کیانیان، مجید مجیدی، حسن فتحی و بسیاری از سینماگران دیگر به صورت مستقیم و غیرمستقیم عضو موسسه مهرآفرین هستند و این افراد از چهره و شهرت خود بسیار هزینه کردند تا مهرآفرین روی پای خودش بایستد.

فاطمه دانشور هم در پایان گفت: همچنین ما با سفرای یونیسف (مهتاب کرامتی و بهرام رادان) هم همکاری خواهیم داشت تا آنها همکاری سازمان‌های بین‌المللی را برای کمک رسانی به کودکان ایرانی جلب کنند.

در خاتمه این نشست رضا درستکار با اشاره به اینکه تهیه کنندگانی نظیر قاسم قلی‌پور، سعید تهرانی، حسین فرح‌بخش، علی اکبر ثقفی و علیرضا رئیسیان عضو موسسه مهرآفرین هستند، گفت: هنرمندان دیگری نظیر لاله اسکندری، رضا کیانیان و حامد بهداد با مهرآفرین همکاری داشته‌ند و ما حتی امیدواریم که فیلم سینمایی مهرآفرین ساخته شود که در این زمینه صحبت‌هایی با مجید مجیدی و حسن فتحی داشته‌ایم.