فیلم‌های نمی‌ترسم نمی‌ترسم، انتخاب سیاوش، حمله دایناسور، صبح روز بعد، محافظین و آدمکش‌ها و ... درتعطیلات آخر هفته از شبکه‌های مختلف سیما روی آنتن می‌رود. *فیلم سینمایی «نمی‌ترسم نمی‌ترسم» به کارگردانی آننه ته کاردیوکی پنج‌شنبه ۳۱ تیر ماه ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک روی آنتن می‌رود. داستان این فیلم با بازی دیاننه ویست درباره پیرزن بداخلاقی است که به تازگی به سرطان مبتلا شده، به همین دلیل، فرزندانش سارا و ماتیو نزد او آمده‌اند و ... فیلم «نمی‌ترسم نمی‌ترسم» محصول ۲۰۰۱ انگلستان است.

*فیلم تلویزیونی «انتخاب سیاوش» به کارگردانی شاهین باباپور و تهیه‌کنندگی مهدی گلی‌زاده جمعه اول مرداد ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک پخش می‌شود. در این فیلم امیررضا دلاوری، جلیل فرجاد، شهرزاد شهبازی، فرج‌الله گل‌سفیدی و حسین معلومی بازی می‌کنند و داستان درباره مردی است که بر اثر صحنه تصادف دچار فراموشی شده.

* فیلم سینمایی «حمله دایناسورها» به کارگردانی پائول زیلر محصول ۲۰۰۸ کانادا پنج‌شنبه ۳۱ تیر ماه ساعت ۲۳ از شبکه دو پخش می‌شود. در این فیلم برایان کرایز بازی کرده و داستان درباره یک دایناسور است که در یک جزیره پیدا می‌شود و شروع به خوردن انسان‌ها می‌کند.

*فیلم سینمایی «صبح روز بعد» جمعه اول مرداد ماه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو روی آنتن می‌رود. این فیلم به کارگردانی رابرت زمکیس سال ۲۰۰۹ در آمریکا ساخته شد و داستان درباره پیرمرد سرمایه‌داری است که خیلی خسیس است. تنها چیزی که برای او اهمیت دارد جمع کردن پول و ثروت است.

* فیلم سینمایی «محافظین و آدمکش‌ها» به کارگردانی تدی چان و بازی دانی ین، لیون لای و جون هو پنج‌شنبه ۳۱ تیر ماه ساعت ۲۰ از شبکه سه روی آنتن می‌رود. داستان این فیلم هنگ‌کنگی درباره سون یات سن، بنیانگذار چین جدید است که با گروهی انقلابی از سراسر چین دیدن می‌کند.

*فیلم سینمایی «ماجراجویی بزرگ فیله مون و مارتادلو» به کارگردانی خاویر فسر و با بازی بنیتو پوچینو، پیپ ویونلا، دومینک پینون، باکو ساگارزازو، ماریانو ونانچیو وجنفری توپرا جمعه اول مرداد ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه چهار پخش می‌شود. داستان این فیلم درباره DDT اختراع خطرناک پروفسور باکتریو است که به وسیله یک ژنرال خطرناک به نام تیرانیا کالیمرو، دزدیده شده است.

*فیلم سینمایی «امید روح می‌یابد» به کارگردانی رو دایموند فیلیپس جمعه اول مرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه تهران پخش می‌شود. در این فیلم جون آنجل، آنالیز باسو، جان بی‌شاپ و جوردن بریجز بازی کرده‌اند.