«سنتوری» با مجوز وزارت ارشاد، در شبکه نمایش خانگی

فیلم سینمایی «سنتوری»، ساخته داریوش مهرجویی به تهیه‌کنندگی فرامرز فرازمند و داریوش مهرجویی در قالب فیلم و «۲۴ دقیقه با سنتوری و پشت صحنه فیلم»، به صورت ۳ سی‌دی توسط موسسه هنر هشتم در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود. فیلم سینمایی «سنتوری» ساخته داریوش مهرجویی که صدور پروانه نمایش و منع نمایش عمومی آن یکی از بحث‌برانگیزترین رخدادهای معاونت سینمایی پیشین بود، سرانجام به‌طور رسمی و با مجوز معاونت سینمایی وزارت ارشاد در شبکه خانگی توزیع می‌شود.

به گزارش فارس، این فیلم که پس از نمایش در جشنواره بیست و پنجم فیلم فجر نتوانست رنگ پرده را ببیند، نیمه مرداد ماه به صورت سه CD وارد بازار خواهد شد.

بنا بر این گزارش، دو CD آن حاوی فیلم «سنتوری» و CD سوم با عنوان «۲۴ دقیقه با سنتوری و پشت صحنه فیلم» توزیع خواهد شد. در CD سوم کلیپ‌های فیلم «سنتوری» به همراه پشت صحنه فیلم آماده شده است. به گزارش فارس، جلد فیلم «سنتوری» نسبت به کارهای قبلی موسسه هنر هشتم متفاوت‌تر و در قطع بزرگ‌تر آماده شده است و فیلم با قیمت ۱۵۰۰ تومان در شبکه خانگی عرضه خواهد شد. سنتوری داستان علی، نوازنده چیره دست سنتور و خواننده محبوب جوانان را روایت می‌کند که ناگهان در اوج شهرت و موفقیت، افسار زندگی‌ را از دست می‌دهد و به بیراهه می‌رود. به گزارش فارس، در این فیلم بهرام رادان، گلشیفته فراهانی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، مائده طهماسبی، نادر سلیمانی به ایفای نقش‌های اصلی پرداختند.