رونق سینماها در غیاب فیلم

با رسیدن مسابقات جام‌جهانی فوتبال به روزهای پایانی، سینماهای پخش‌کننده این مسابقات افزایش پیدا کردند. سینما «آزادی» که با یک سالن و بلیت چهارهزار تومان پخش مسابقات را از مرحله یک‌هشتم نهایی آغاز کرد، با استقبالی که صورت گرفت، در حال حاضر پنج سالن خودش را به این مسابقات اختصاص داده و بازی امشب اسپانیا-آلمان را در پنج سالن با بلیت هشت‌هزار تومان پخش می‌کند.

رضا سعیدی‌پور، مدیر این سینما درباره افزایش قیمت بلیت گفت: این یک روند طبیعی است و حتی خود مسابقات هم مرحله به مرحله بلیت‌اش گران‌تر می‌شود. ضمن اینکه این مرحله مسابقات باید برنده داشته باشد و ممکن است زمان آن طولانی‌تر شود و ما دو سانس را به این امر اختصاص داده‌ایم.

پردیس سینمایی پارک ملت هم ۱۵ تیر ماه بازی اروگوئه-هلند را در دو سالن پخش کرد که با استقبال بسیار زیادی همراه بوده است.

امیرحسین علم‌الهدی، مدیر پردیس سینمایی هم از اختصاص چهار سالن به پخش مسابقات فوتبال خبر داد و گفت: بازی امشب آلمان-اسپانیا که حتی از مسابقه فینال هم طرفداران بیشتری دارد، در چهار سالن پخش می‌شود و بلیت‌های بازی رده‌بندی و فینال نیز که آن‌ هم در چهار سالن خواهد بود، از فردا پیش‌فروش خواهد شد.پردیس سینمایی «زندگی» در غرب تهران هم از مسابقه آلمان-آرژانتین به سینماهای پخش‌کننده مسابقات فوتبال پیوسته است.سینما «فرهنگ» و مجموعه سینمایی «چمران» از دیگر سینماهایی هستند که مسابقات جام‌جهانی فوتبال را به صورت مستقیم پخش می‌کنند. روز گذشته نیز حمیدرضا صدر گفت: نمایش مسابقات فوتبال در سینماها یک حادثه بزرگ، ورزشی-رسانه‌ای است که باعث شده برای نخستین‌بار افراد یک خانواده در مکانی عمومی فوتبال ببینند.