محمد نیک‌بین گفت: بهتر است دولت به جای حل مشکل اکران، مشکل کمبود سالن سینما را حل کند.

این تهیه‌کننده اظهار کرد: چیزهایی که الان در خصوص تنظیم جدول اکران توسط اداره کل نظارت و ارزشیابی مطرح می‌شود، چیزی است که ما خیلی وقت پیش از آن گذشته‌ایم و قرار شده بود چنین مواردی از دست دولت خارج و به بخش خصوصی سپرده شود که طرح این مساله جدید با خصوصی‌سازی مغایرت دارد.


وی ادامه داد: با اجرای این کار ممکن است مشکل تا دو، سه ماه آینده حل شود، اما برای طولانی مدت نمی‌تواند راهگشا باشد و من موافق آن نیستم.
این تهیه‌کننده خاطرنشان کرد: وقتی ما با کمبود سالن مواجه هستیم بهتر است دولت وارد این حوزه‌ها شود و سرمایه‌گذاری کند و مساله سخت‌افزاری سینما را با کمک بخش خصوصی حل کند و تا کمبود سالن برطرف نشود، در اکران مشکل خواهیم داشت و از این موضوع همیشه صدمه دیده‌ایم.

تغییرات در جدول پخش برنامه‌های جام‌جم
مجید رجبی‌معمار، مدیر شبکه جام‌جم تاکید کرد: تغییرات بنیادین در جدول پخش برنامه‌های این شبکه ایجاد می‌شود، دستورالعمل آن هم ابلاغ شده است.
روابط‌عمومی شبکه جام جهانی اعلام کرد: به منظور ارتقای سطح کیفی و هنری برنامه‌های شبکه جهانی جام‌جم به دلیل مقایسه شدن با برنامه‌های مشابه شبکه‌های دیگر، همچنین استفاده بهینه از برنامه‌های تامینی به ویژه فیلم و سریال و .... دستورالعمل پخش برنامه‌ها در شبکه جهانی جام‌جم ابلاغ شد.
بر مبنای این تغییرات، مدت برنامه‌ها در بخش‌های مختلف ثابت است. همچنین جشنواره فیلم و سریال در ایام تابستان هر شب از ساعت یک بامداد تا شش صبح پخش می‌شود.


برنامه‌های گروه کودک هم با عناوین شهر کوچولوها، ساعت نوجوانی، بازی شادی، اتل متل یه قصه، برنامه‌های بوی خوش زندگی و ... از شبکه جام‌جم پخش می‌شوند.
با آمدن رجبی معمار، این شبکه حرکت رو به جلوی بیشتری داشته است.