اراذل نامدار در محله گردانده شدند

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اجرای مرحله جدید طرح ضربتی جمع‌آوری و دستگیری اراذل و اوباش در تهران گفت: طی عملیات دوشنبه شب گذشته، نیروهای پلیس اطلاعات و امنیت و یگان امداد ۷۵ نفر از اراذل و اوباش را شناسایی و دستگیر کردند. سردار علی‌پور در گفت‌وگو با «ایسنا»، با اشاره به اینکه تحرکات اراذل و اوباش مشکلات جدی را برای آحاد جامعه به دنبال داشته است، افزود: از مصادیق این مسائل می‌توان به ایجاد ناامنی در برخی پارک‌ها، معابر عمومی، میادین و محلات اشاره کرد.

وی افزود: برخورد با این دسته از افراد به عنوان مهم‌ترین اولویت برنامه عملیاتی سال ۸۹ از سوی فرمانده انتظامی تهران بزرگ به کلیه واحدها ابلاغ شده است.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ، تجربه نشان داده است که شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش موجب ارتقای احساس امنیت اجتماعی و رضایتمندی شهروندان شده و در کنار آن پیشگیری از جرایم مرتبط را در پی داشته است.

وی با اشاره به عملیات دوشنبه شب نیروهای پلیس در پایتخت گفت: براساس گزارشات دریافتی از شهروندان و پس از بررسی و اخذ دستور قضایی، از ساعت ۲۱ روز دوشنبه هفتم تیر ماه به کلیه یگان‌های شرکت‌کننده در طرح از جمله پلیس اطلاعات و امنیت و یگان امداد آغاز این عملیات ابلاغ شد.

سردار علیپور با اشاره به اینکه از ۸۰ نفر از اراذل و اوباش شناسایی شده ۷۵ نفر دستگیر شدند، افزود: تعدادی از این اراذل و اوباش نامدار جهت عبرت سایرین و دلگرمی اهالی محل با دستور قضایی دوشنبه شب گذشته در محله خود گردانده شدند.