الیاس نادران، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت از ظرفیت و انعطاف‌پذیری قانون برای پیشبرد قانون هدفمندسازی یارانه‌ها با کمترین هزینه برای مردم استفاده کند. نادران در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ملزومات اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: این قانون باید به صورت جامع از سوی دولت اجرا شود.

به گفته این نماینده اصولگرای مجلس، قوانین به اندازه کافی انعطاف‌پذیر هستند که به مدیر اجرایی اختیار دهد که بتواند صحنه را به نحوی مدیریت کند تا با کمترین هزینه برای افکار عمومی، کارها پیش رود و دولت باید از این ظرفیت‌ها استفاده کند.

نادران با یادآوری اینکه شورای نگهبان هنوز اساسنامه‌ای که دولت درخصوص سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به این شورا فرستاده است را تایید نکرده است، گفت: هنوز یک سری مغایرت‌های قانونی باقی است. وی با تاکید اینکه دولت باید برای اجرای این قانون تسریع کند، در عین حال در پاسخ به این سوال که اگر بر اساس برخی گمانه‌زنی‌ها، دولت اصلا قانون هدفمندسازی یارانه‌ها را اجرا نکند مجلس چه می‌کند؟ گفت: مثل سایر قوانینی که اجرا نمی‌شود مجلس می‌تواند رفتار کند، یعنی تذکر دهد یا از دولت در این زمینه سوال کند و الا کار دیگری نمی‌تواند بکند.