فیلمبرداری فیلم سینمایی «آقا یوسف» به کارگردانی علی رفیعی از مرز 60 درصد گذشت و قرار است اواسط تیر به پایان برسد.

«مرتضی متولی»، تهیه‌کننده این فیلم گفت: با پایان فیلمبرداری در لوکیشن کلانتری، در حال حاضر در یکی دیگر از لوکیشن‌های اصلی فیلم و در خانه‌ای در تجریش مشغول ادامه تولید هستیم. وی اضافه کرد: مسوولان کلانتری نهایت همکاری را با ما انجام دادند و در حال حاضر تولید نیز با پشت سر گذاشتن ۶۰ درصد از نیمه گذشته است. متولی، اولین نمایش فیلم را جشنواره فیلم فجر سال جاری عنوان کرد و افزود: طبق پیش‌بینی‌هایمان فیلم اواخر مهر ماه به‌طور کامل آماده خواهد شد و قصد داریم اولین نمایش آن را در جشنواره فیلم فجر قرار دهیم. وی در پایان گفت: با پایان تصویربرداری مراحل فنی از جمله تدوین آغاز خواهد شد که به‌تازگی مذاکراتی نیز با یکی از تدوین‌گران باسابقه سینما انجام داده‌ایم. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده فیلمبرداری دومین فیلم بلند دکتر رفیعی اواسط تیر ماه به پایان خواهد رسید.
مهدی هاشمی، هانیه توسلی، شاهرخ فروتنیان، پگاه آهنگرانی، لادن مستوفی، مریم سعادت، سهیلا رضوی، ستاره اسکندری، لیلا بلوکات، داریوش موفق و رویا میرعلمی به همراه هنرمند خردسال ملیکا پارسا و با معرفی مینا خسروانی و با حضور صابر ابر بازیگران اصلی این فیلم هستند. «آقا یوسف» مضمونی اجتماعی دارد و در خلاصه داستانش آمده: آقا یوسف، بازنشسته، از پنج سال پیش پنهان از چشم دخترش در خانه‌های مردم کار می‌کند. حوادثی که در این خانه‌ها، به ویژه در دومین خانه رخ می‌دهد، مستقیما به او ربط پیدا می‌کند و زندگی او را دگرگون می‌سازد...
تهمینه میلانی نیز از پایان تدوین فیلم «پرنسیب» خبر داد. این کارگردان با اعلام این مطلب گفت: هنوز سازنده موسیقی فیلم مشخص نشده و امیدواریم کار تا یک‌ماه آینده آماده نمایش شود تا به سرعت شرایط اکران آن را فراهم کنیم. وی درباره این فیلم گفت: این کار شبیه هیچ‌کدام از فیلم‌های قبلی‌ام نیست و بسیار تکان‌دهنده و فوق‌العاده شده است و بازی‌های متفاوتی از بازیگران در این فیلم دیده می‌شود. این کارگردان درباره پروژه‌ای که قرار بود درباره فوتبال بسازد نیز اظهار داشت: علاقه‌مند بودم این کار را بکنم؛ اما به دلیل مشغله کار و سفری که قرار است به چین داشته باشم، نتوانستم ساخت آن را قبول کنم.
همچنین فیلم سینمایی «زنان ونوسی، مردان مریخی» به کارگردانی کاظم راست‌گفتار آماده نمایش شد. کاظم راست‌گفتار در این باره گفت: فیلم با طی مراحل فنی، آماده نمایش شد و برای اخذ پروانه نمایش به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شده است. وی افزود: به نظرم «زنان ونوسی، مردان مریخی» فیلم جذاب و زیبایی شده که اگر در شرایط مناسبی اکران شود، به لحاظ اجتماعی، بحث‌برانگیز خواهد بود و به تحکیم بنیان خانواده کمک خواهد کرد و مجددا ارتباطات خانوادگی محور قرار گرفته است. راست‌گفتار ادامه داد: در این فیلم سعی شده، با نگاهی روانشناختی به مقوله روابط زنان و مردان پرداخته است و در ارتباط زنان و مردان ایرانی نیز موشکافانه و طنازانه برخورد شود.
این کارگردان سینما، تصریح کرد: «زنان ونوسی، مردان مریخی» در عین حال فیلمی سرگرم‌کننده و جذاب است و اگر در شرایط مناسبی اکران شود، قطعا در باشگاه فیلم‌های میلیاردی قرار بگیرد و مردم را بار دیگر با سینما آشتی بدهد.
به گفته وی، هنوز پخش‌کننده این فیلم مشخص نشده است.
راست‌گفتار همچنین درباره وضعیت تولید فیلم سینمایی «در ستایش حقیقت» براساس خطبه ۵۰ نهج‌البلاغه، گفت: هنوز پروانه ساخت این فیلم صادر نشده و با کسب مجوز ساخت آن را شروع می‌کنیم.
امین حیایی، بهاره رهنما، شیلا خداداد،‌ امیرحسین رستمی، سحر زکریا و شراره رخام در «زنان ونوسی، مردان مریخی» بازی کرده‌اند.
داستان این فیلم درباره مهندس جوانی به نام سعید است که مقدار زیادی پول قرض می‌گیرد تا همسرش را برای اسکی به فرانسه بفرستد. زمان اسکی همسر مرد یخ می‌زند و...

بهرام رادان و السا فیروزآذر در نمایی از فیلم «پرنسیب»

امین حیایی در نمایی از فیلم «زنان ونوسی، مردان مریخی»

هانیه توسلی و مهدی هاشمی در نمایی از فیلم «آقایوسف»