حمایت‌کنندگان، وعده می‌دهند و عمل نمی‌کنند

ایسنا - ششمین نمایشگاه سالانه تایپوگرافی پوستر«اسماء الحسنی»، در حالی قرار است همزمان با ماه مبارک رمضان به صورت بین‌المللی برگزار شود که هنوز هیچ حامی مالی به کمک برگزار‌کنندگان آن نیامده است. علی وزیریان، دبیر این نمایشگاه گفت: معمولا بخش‌های خصوصی از چنین نمایشگاهی حمایت نمی‌کند، مابقی هم وعده می‌دهند، اما تاکنون حرف‌هایشان را عملی نکرده‌اند.

او اظهار امیدواری کرد: مشکل حامی مالی به زودی حل شود، با این وجود تحت هر شرایطی برنامه را در تاریخ اعلام شده برگزار خواهیم کرد.

این در حالی است که آثار منتخب پنجمین دوره این نمایشگاه سالانه این روزها در سرای هنر ایران در ونیز به نمایش درآمده است و ششمین سالانه هم از ۲۱ مرداد تا ۱۸ شهریور ماه سال جاری در دو بخش اصلی و بخش جنبی که مربوط به پوسترهای مذهبی است، برگزار خواهد شد.

بر اساس فراخوان، کلیه متقاضیان باید آثار ارسالی را به صورت فایل دیجیتالی در قطع ۳۵ × ۲۵ سانتی‌متر از طریق سایت ارسال کنند. فایل هر یک از آثار نباید بیش از۴ مگابایت باشد.

پوسترها باید دقیقا در اندازه تعیین شده و به صورت عمودی طراحی شوند؛ حداکثر آثار ارسالی برای هر هنرمند ۴ پوستر است و تا روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه برای ارسال این آثار فرصت دارند.