استاندار تهران: هیچ مجوزی برای تجمع در 22 خرداد صادر نشده است

اگر این افراد می‌خواهند با این تقاضا راهپیمایی ۲۲ خرداد را جشن بگیرند، باید اسم آن را جشن دروغ بگذاریم

استاندار تهران گفت: هیچ مجوزی برای تجمع در روز ۲۲ خرداد صادر نشده است. به گزارش (ایسنا)، مرتضی تمدن صبح دیروز در حاشیه بازدید از شهرستان قدس در مصاحبه با خبرنگاران محلی در پاسخ به سوالی درباره صدور مجوز تجمع امروز (۲۲ خرداد) گفت: جریان فتنه بعد از ضربات پی‌درپی که از ملت ایران خورد و پس از اینکه نقشه‌های شوم‌شان برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به بن‌بست رسید، اخیرا دوباره جنگ روانی به راه انداختند و قصد دارند برای مردم و منافع عمومی ایجاد مزاحمت کنند، لذا درخواست راهپیمایی غیرواقعی از استانداری تهران کردند.

تمدن افزود: در همین راستا نامه‌ای فاقد شماره برای استانداری ارسال کردند و هیچ گونه پیگیری نکردند.

وی افزود: این نامه مستند دارای هیچ ضمانت قانونی نبود و قبل از اینکه به دست استانداری برسد ما آن را در سایت‌های ضدانقلاب و برخی سایت‌های داخلی ملاحظه کردیم.

استاندار تهران گفت: هیچ گونه دلیلی نبود که ما در برابر فضای عمومی جامعه که فضای آرامش و کار و کوشش است، مجوز راهپیمایی بدهیم.

تمدن با طرح این سوال که به چه دلیلی باید به این راهپیمایی مجوز می‌دادیم، گفت: اینها یک دروغ بزرگ در راستای انتخابات مردمی مطرح کردند و آن هم دروغ بزرگ تقلب بود.

وی گفت: اگر این افراد می‌خواهند با این تقاضا راهپیمایی ۲۲ خرداد را جشن بگیرند، باید اسم آن را جشن دروغ بگذاریم؛ زیرا با حرکات ناروا مرتکب گناه شدند و در پیشگاه ملت هیچ‌گاه بخشیده نخواهند شد و روزی باید در پیشگاه عدالت و دستگاه قانونی پاسخگوی کارهای خلاف قانون خود باشند.

تمدن افزود: بحث خنده‌آور راهپیمایی در ۲۲ خرداد موضوعیت نداشت، لذا برای روز شنبه(امروز) مجوز هیچ‌گونه تجمعی داده نشده و هر حرکت غیرقانونی که در راستای اخلال در نظم عمومی جامعه و ایجاد مزاحمت برای مردم باشد، تحمل نخواهد شد و برابر قانون برخورد می‌شود.

استاندار تهران درباره شایعه تعطیلی ادارات و مدارس در روز شنبه (امروز) هم گفت: این حرف از همان حرف‌های مسخره‌ای است که سران داخلی و خارجی برای جنگ روانی به راه انداخته‌اند و مردم هم می‌دانند این حرف‌ها بیشتر به طنز خارج‌نشینان باید تعبیر شود تا واقعیت. وی افزود: امروز هیچ اداره‌ای تعطیل نیست و امتحانات مدارس و دانشگاه‌ها در فضایی کاملا عادی و آرام برگزار می‌شود و ادارات نیز به کار خود ادامه می‌دهند.

تمدن افزود: ‌فتنه‌گران بهتر است برای خود فکری بکنند؛ زیرا با این حرف‌ها و شایعات و خودسری‌ها نمی‌توانند کارنامه بسیار سیاه خود را نزد ملت ایران پاک کنند و ان‌شاءالله به زودی شاهد سقوط آنها به همراه اربابانشان باشیم.