سینما

مدیر اداره کل نظارت و ارزشیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از بازبینی فیلم «زمهریر» ساخته علی روئین‌تن برای نمایش عمومی خبر داد. ادبیات

علیرضا کیوانی‌نژاد از ترجمه کتابی خبر داد که در آن آثاری از دو نویسنده مشهور در کنار سه نویسنده کمتر شناخته شده، آمده است. علیرضا کیوانی‌نژاد گفت: مجموعه داستانی به اسم «ملاقات با انریکه لین» ترجمه کرده‌ام که شامل شش داستان از پنج نویسنده است و هم‌اکنون در مرحله صدور مجوز به سر می‌برد.

تئاتر

گروه هنری راگا خیمه‌شب بازی خود را در شهر مینسک بلاروس به صحنه می‌برد. مجید گیاه‌چی، سرپرست گروه راگا درباره این اجرا گفت: گروه راگا پیش از این به کشورهای آلمان، ایتالیا، چین، فرانسه، پرتغال، سوئیس، انگلستان، ترکیه، هند، عربستان، امارات، جمهوری چک و روسیه سفر کرده است.

موسیقی

آیین «اندوه‌ یاد» آندره آرزومانیان، آهنگساز و نوازنده پیانو، با سخنان محمد سریر، فرشته طائرپور، علی‌ دهکردی، هنگامه مفید، شراره دولت‌آبادی و.... همراه شد. در این مراسم که عصر ۱۹ خرداد ماه در خانه سینما برگزار شد، محمد سریر، مدیرعامل خانه موسیقی در سخنانی گفت: این روزها متاسفانه شاهد از دست دادن هنرمندان بسیار ارزشمندی هستیم.

تجسمی

مجموعه نقاشی‌های مهدی شریف زارع از ۲۱ خرداد ماه در گالری هما به نمایش در آمد. مهدی شریف زارع از جمله هنرمندانی است که در ادامه سنت هنرمندانی همچون محصص، حاجی‌زاده و دیگرانی که آوازه و اعتبارشان به واسطه پرداختن به موضوع آدمی است، قدم برمی‌دارد.

انتخابات ششمین مجمع عمومی انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا به ۱۵ تا ۴۵ روز دیگر موکول شد.

تلویزیون

مجموعه تلویزیونی «فعلا از پذیرفتن خانواده معذوریم» به کارگردانی فرزاد موتمن برای پخش در ماه رمضان از روز گذشته (جمعه) کلید ‌خورد. همان طور که از نام مجموعه مشخص است «فعلا از پذیرفتن خانواده معذوریم» حال و هوای طنز دارد.