نماینده لامرد درگذشت

دنیای اقتصاد- نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی بر اثر سکته قلبی درگذشت. محمدعلی حیاتی، نماینده مردم شهرستان‌های مهر و لامرد (استان فارس) در مجلس‌های هفتم و هشتم شورای اسلامی شنبه‌شب در تهران دار فانی را وداع گفت. وی که ۵۲ سال داشت پیش از مسوولیت نمایندگی مجلس شورای اسلامی به عنوان استاد دانشگاه به تدریس اشتغال داشت.

علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی دیروز مجلس درگذشت محمد علی حیاتی نماینده لامرد را به نمایندگان ملت و خانواده وی تسلیت گفت و برای وی علو درجات را از خداوند خواستار شد. نمایندگان مجلس نیز در جلسه علنی دیروز جایگاه محمد علی حیاتی نماینده لامرد و مهر را با شاخه‌های گل و عکس وی پر کردند.

نمایندگان در پایان جلسه علنی دیروز در مراسم تشییع پیکر محمد علی حیاتی در محوطه مجلس شورای اسلامی در میدان بهارستان تهران نیز شرکت کردند. به گزارش ایسنا، علی لاریجانی در مراسم تشییع پیکر مرحوم محمدعلی حیاتی نماینده لامرد با غم‌انگیز و دردآور خواندن این حادثه عنوان کرد که وقتی خبر این حادثه دردناک در مجلس اعلام شد، همه همکاران یکپارچه داغدار شدند؛ چرا که حیاتی در دل نمایندگان بود.

لاریجانی با یادآوری اینکه مرحوم حیاتی در همه کارها دلمشغولی انقلاب را داشت، ادامه داد: ایشان همواره به فکر مسائل انقلاب و رفع حل آنها بود. هیچ وقت از حیاتی نشنیدم که موضوع شخصی را مطرح کند؛ چرا که او درد مردم و کسانی را داشت که امروز نیازمند کار او بودند.

پیش از مراسم تشییع پیکر نماینده لامرد نیز لاریجانی در جمع خانواده آن مرحوم حاضر شد و از آن مرحوم به عنوان فردی لایق و مسوولیت‌پذیر یاد کرد. همسر مرحوم حیاتی هم در خصوص این واقعه با رییس مجلس صحبت‌هایی را در میان گذاشت.