رییس‌جمهور: رهبر عزیز هوشمندانه از آرای مردم در انتخابات صیانت کرد

رییس‌جمهور گفت: امام بزرگوار(ره) از آرای مردم و نتایج آن با قدرت صیانت می‌کرد، همان‌طور که رهبر عزیز ما هوشمندانه از آرای مردم در انتخابات اخیر صیانت کرد و در برابر قدرت‌های فاسد از آن دفاع کرد. وی افزود: همه موظفند و بنده هم موظفم از اساس مردم سالاری‌دینی و رای مردم صیانت کنیم. به گزارش ایسنا محمود احمدی‌نژاد که روز جمعه گذشته در مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) در حرم مطهر سخن می‌گفت، تصریح کرد: در سال گذشته دیدید حدود ۴۰ میلیون نفر یعنی ۸۵ درصد واجدین شرایط در یک انتخابات صددرصد آزاد شرکت کردند و رکورد مردم‌سالاری را در دنیا شکستند و دموکراسی حزبی، ثروت و رسانه را در دنیا به چالش کشیدند.

رییس‌جمهور گفت: حدود ۲۵ میلیون نفر به خادم منتخب رای دادند، اما همه ۴۰ میلیون نفر و ۷۵ میلیون نفر جمعیت ایران محترم هستند؛ البته در طول ۳۰ سال گذشته برخی خودخواهان بوده‌اند که خود را برتر و مالک کشور می‌دانستند و اگر رای ملت به آنان بود، آن را محترم می‌دانستند، اما اگر کس دیگری رای مردم را به دست می‌آورد آن رای احترام نداشت و باید لگدمال می‌شد. برخی از اینان کسانی بوده‌اند که خود با همین سیستم و روش بارها بر مناصب حکومتی تکیه کرده‌اند. وی افزود: امام(ره) بزرگوار از آرای مردم و نتایج آن با قدرت صیانت می‌کرد همان‌طور که رهبر عزیز ما هوشمندانه از آرای مردم در انتخابات اخیر صیانت و در برابر قدرت‌های فاسد از آن دفاع کرد، همه موظفند و بنده هم موظفم که از اساس مردم‌سالاری دینی و رای مردم صیانت کنیم.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: احدی حق ندارد خود را میراث‌دار انحصاری امام(ره) و خط امام(ره) بداند. عجیب است و این از عجایب روزگار ماست که عده‌ای در صف دشمنان قسم‌خورده‌ امام(ره) مانند سلطنت‌طلب‌ها، منافقین، رسانه‌های استکباری و سران استکبار ایستاد‌ه‌اند و با اصول‌ و ارزش‌های امام(ره) مقابله می‌کنند و در عین حال ادعای مالکیت انحصاری خط امام(ره) را دارند و انتظار دارند که مردم نیز این ادعا را بپذیرند.

به گزارش ایسنا، احمدی‌نژاد در ادامه با بیان اینکه «از نگاه امام حفظ نظام و حیثیت آن از اوجب واجبات است»، افزود: کسانی که حرمت نگه نمی‌دارند و همصدا با دشمنان قسم خورده می‌خواهند چهره نظام مردمی و خاک جمهوری اسلامی را مشوه کنند، هرگز نمی‌توانند ادعای پیروی از امام(ره) و خط امام را داشته باشند.