بر اساس تصمیم هیات نظارت بر مطبوعات، یک روزنامه ورزشی و یک ماهنامه محلی توقیف شدند و به ۱۴ نشریه تذکر داده شد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد که در جلسه دیروز هیات نظارت بر مطبوعات موضوع تخلفات نشریات مطرح و به شرح ذیل تصمیم‌گیری شد: ۱ - روزنامه «گل» به دلیل انتشار تصاویر و مطالب خلاف عفت عمومی و تخلف از بند دو ماده شش قانون مطبوعات و به علت اصرار بر تخلفات، به استناد تبصره ماده ۱۲ آن قانون توقیف و موضوع جهت رسیدگی به مرجع قضایی ارسال شود.

۲ - ماهنامه محلی «بدر» به دلیل افترا به مقامات، نهادها و ارگان‌های کشور و پخش شایعات و مطالب خلاف واقع به دلیل تخلف از بندهای هشت و ۱۱ ماده شش قانون مطبوعات، به استناد تبصره ماده ۱۲ آن قانون توقیف و موضوع جهت رسیدگی به مرجع قضایی ارسال شود.

۳ - به روزنامه «البرز ورزشی» به دلیل تخلفات محتوایی و شکلی تذکر داده شود و به علت اصرار بر تخلفات، موضوع جهت رسیدگی به مرجع قضایی ارجاع گردد.

۴ - به روزنامه‌های «وطن امروز» و «فرهیختگان» هر یک دو تذکر به دلیل دو مورد تخلف از مفاد ماده شش قانون مطبوعات داده شود.

۵ - به روزنامه‌های‌ «مردم سالاری»،«آفتاب یزد»، «جهان اقتصاد»، «آرمان روابط عمومی»، «جمهوری اسلامی»، «جهان صنعت»، «کارون»، «البرز ورزشی» و«خبر ورزشی» و همچنین نشریات‌ «بهداشت روان و جامعه»، «هنر موسیقی» و «راه» به دلیل تخلفات محتوایی و شکلی تذکر داده شود.