تاکید بر پاسداری از حرمت بیت امام‌‌ (ره)

قدرت الله علیخانی، عضو فراکسیون خط امام(ره) در مجلس گفت: اگرچه تمامی زندگی امام(ره) درس و فضیلت است، ولی وحدت و اتحاد کلمه تکیه کلام همیشگی امام راحل بود که امروز بیش از هر زمان دیگری، برای حفظ دستاورد‌های انقلاب ضرورت دارد، ‌اما متاسفانه بسیاری از افراد هستند که در جامعه به این نکته مهم توجه نمی‌کنند. به گزارش ایسنا، علیخانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی دیروز مجلس با اشاره به نزدیکی به سالگرد رحلت امام(ره) و با تاکید بر پاسداری از حرمت بیت مقدس امام(ره) گفت: امام(ره) تقریبا قریب به این تعابیر فرمودند که اختلاف نکنید و وحدت داشته باشید، اگر اختلاف کنید در اثر اختلاف شما اسلام سیلی خواهد خورد که صدها سال ممکن است نتواند سربلند کند.

علیخانی در ادامه گفت: در هفته گذشته در اخبار شنیدیم که دولت، وزارت تعاون را مسوول مبحث اشتغال کرده است. باورم نشد، ولی واقعیت داشت.

حتما این تصمیم بعد از ساعت‌ها کار کارشناسی و علمی اتخاذ شده است، ولی یک نکته را من نماینده و البته آخوند غیرمتخصص به صاحبنظران دولت یاد‌آور می‌شوم و آن این‌که اشتغال از مهم‌ترین و اصلی‌ترین چالش‌های پیش روی نظام ما است.

این نماینده مجلس افزود: متاسفانه بیکاری خیل عظیم جوانان، که جمعی از آنان فارغ‌التحصیلان دانشگاهی هستند، با طرح زودبازده و ضربتی وزارت کار، وزارت تعاون و دیگری قابل حل نیست و این روش‌ها، هدر‌دادن منابع کشور و افزودن برخیل عظیم بیکاران است.

وی تنها راه چاره و علاج بیکاری را سرمایه‌گذاری و تولید دانست و گفت: دولت دکتر احمد‌ی‌نژاد در این ۵ سال بیش از ۲۰ سال قبل، از فروش نفت درآمد داشت، لذا مهم‌ترین سوال این است که برای بیکاران و جوانان چه فکری اندیشیده‌اند؟

نماینده قزوین در خانه ملت خطاب به نمایندگانی که در واکنش به سخنانش عدد دو را به نشانه مخالفت می‌گفتند،‌ اظهار داشت: استان ما یکی از استان‌هایی است که بیشترین بیکاران را در خود جای داده است؛ لذا متاسفم برای شما که «دو،‌ دو» می‌گویید زیرا خبر از مشکلات کشور و بیکاری ندارید.