سومین همایش سراسری ستاد بازسازی عتبات عالیات با حضور معاون قوه قضائیه، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، نماینده دفتر آیت‌الله سیستانی، کاردار سفارت عراق در ایران و جمعی از اعضای این ستاد در استان‌ها برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی ـ رییس شورای سیاست‌گذاری ستاد بازسازی عتبات عالیات و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه ـ با تاکید بر جلب اعتماد مردم و اطلاع‌رسانی شفاف نسبت به هزینه‌هایی که در بازسازی عتبات عالیات عراق می‌شود، اظهار کرد: مردم بزرگ‌ترین سرمایه این ستاد هستند. آنها به اهل بیت (ع) ارادت و محبت دارند و حاضرند از جان، مال، آبرو و هستی خود بگذرند و ما در صورتی موفق می‌شویم که اعتماد عمومی این مردم را به خود و فعالیت‌های ستاد جلب کنیم. این از مهم‌ترین رمز موفقیت ستاد است.

به گفته او، جلب اعتماد عمومی مردم به نیت پاک و عمل خالص نیاز دارد. بنابراین کاری که در این ستاد انجام می‌شود، باید در چارچوب احکام شرعی باشد.

هدف نباید وسیله را توجیه کند، یعنی ما فقط پول درآوریم و مصالح را به هر شکلی که خواستیم آماده کنیم، این را خدا، ائمه اطهار (ع) و مردم نمی‌پذیرند.