سپاه در آمادگی کامل برای مقابله با تهدید نرم دشمن قرار دارد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه در آمادگی کامل برای مقابله با تهدید نرم دشمن قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سرلشگر پاسدار محمدعلی جعفری ظهر دیروز در جمع بسیجیان و پاسداران سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اظهارکرد: سپاه با تجهیز امکانات خود آماده است با تمام توان در برابر این تهاجم جدید دشمنان مقابله کند. وی ادامه داد: برای آماده شدن در این میدان نبرد نیاز به روحیه انقلابی‌ بوده که در تمام اقشار بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وجود دارد. این فرمانده نظامی اضافه کرد: سپاه پاسداران در گذشته به ویژه دوران دفاع مقدس در برابر جنگ فیزیکی دشمنان با تمام توان از کیان ایران اسلامی دفاع کرد.

جعفری تصریح کرد: امروز نیز این نیروی مقتدر با استفاده از توان خود آماده است که در این میدان نیز در مقابل اهداف شوم دشمنان ایستادگی کند. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مقام معظم رهبری در گذشته توطئه دشمنان را با شبیخون فرهنگی توصیف فرمودند و امروز معظم له از تهدید نرم دشمنان پرده برمی‌دارند. وی ادامه داد: سپاه باید به عنوان پاسدار واقعی انقلاب اسلامی و دستاورد ارزشمند آن یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی در خط مقدم مبارزه با تهدید نرم قرار گیرد. این فرمانده نظامی اضافه کرد: درست است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماهیتی نظامی دارد، اما به این معنی نیست که تنها در برابر تهدیدات فیزیکی دشمن مقابله می‌کند.

جعفری تصریح کرد: سپاه پاسداران باید در همه عرصه‌ها مراقب دشمن باشد، در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی و مقابله کند. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شناسایی تهدیدهای نرم دشمنان نیازمند بصیرت است که الحمدالله مقام معظم رهبری با هوشیاری هرچه تمام‌تر توطئه‌های دشمنان را شناسایی می‌کند.

وی ادامه داد: اما مراقبت و حفاظت از انقلاب تنها بر عهده معظم‌له نیست، بلکه تک به تک آحاد انقلابی ایران اسلامی به ویژه پاسداران و بسیجیان در این حوزه مسوولیت دارند.

این فرمانده نظامی اضافه کرد: هرکس به اندازه سهم و مسوولیت فردی و اجتماعی‌اش باید نسبت به شناسایی و مقابله با تهدیدهای دشمن عمل کند. جعفری تصریح کرد: امیدوارم دغدغه‌های مقام معظم رهبری را به زبان عملیاتی برای بسیجیان و پاسداران استان ایلام اعلام کرده باشم.