رییس‌جمهور با اشاره به هدفمند کردن یارانه‌ها و اجرای آن از سوی دولت گفت: ملت ایران مطمئن باشند که با اجرای این طرح هیچ مشکلی در زندگی آنان به وجود نخواهد آمد. به گزارش «ایسنا» محمود احمدی‌نژاد پیش از ظهر دیروز در جمع استانداران سراسر کشور، افزود: هدفمند کردن یارانه‌ها مردمی‌ترین طرح کشور است که خود مردم آن را مدیریت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه «این طرح همواره باید با همراهی مردم و با اطمینان و آرامش به مرحله اجرا درآید»، گفت: باید مراقب بود تا افرادی که مخالف اجرایی شدن طرح هدفمند کردن یارانه‌ها هستند در مسیر حرکت این طرح مشکل ایجاد نکنند؛ چراکه اجرای این طرح گامی بزرگ در مسیر عدالت است.

وی در ادامه به موضوع مسکن مهر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تا به امروز در خصوص مسکن مهر کارهای خوبی صورت گرفته است، اما باید بیشتر از گذشته تلاش شود تا شاهد ساخت‌وساز بیشتر مسکن در کشور باشیم که در این راستا استانداران نقش بسزایی دارند.

رییس‌جمهور با بیان اینکه «امروز در موضوع بهسازی روستایی یک تحول بزرگ رخ داده است»، گفت: در مدت باقی مانده از عمر این دولت باید کار بازسازی مسکن روستایی تمام شود؛ چراکه می‌شود و ما می‌توانیم این کار را به اتمام برسانیم.

وی با بیان اینکه «دولت برای بهسازی روستاها بودجه خوبی را اختصاص داده است»، گفت: با شرایط موجود باید تلاش شود تا تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار ظرف مدت کمتر از دو سال بهسازی شود.