بسیج کارگری سازمان بسیج مستضعفین درباره گزارش خبرگزاری ایسنا از سخنرانی عبدالرضا شیخ‌الاسلامی، وزیر کار در تاریخ دهم اردیبهشت ماه در جمع کارگران در مشهد توضیحی را به این شرح اعلام کرد: سخنرانی وزیر کار در همایش روز کارگری و تجلیل از شهید برونسی و بیش از ۱۳ هزار شهید قشر کارگری بدون هیچ‌گونه اعتراض و تجمعی انجام شد. وزیر محترم کار با دعوت سازمان بسیج کارگری در همایش سراسری روز بسیج کارگری شرکت و سخنرانی کرد.

در این مراسم که با هدف تجلیل از شهید برونسی و شهدای کارگر برگزار شد، وزیر محترم کار به موضوع اعتقاد به غیب که به نص قرآن، انسان مسلمان باید اعتقاد داشته باشد پرداخت و این اعتقاد را زیربنای عزت و استقلال کشور دانست.وزیر محترم کار که در برنامه‌های هفته کارگر که در دو نوبت با حضور رییس‌جمهور انجام شد، مسائل و مشکلات و برنامه‌های کار و کارگر پرداخته است. در این همایش ارزشی که محور و اساس آن اعتقاد و ایثار بود به بیان ارزش‌های اعتقادی شهدا پرداخت و مقام شامخ شهدای قشر کارگری را ارج نهاد.

این همایش و سخنرانی وزیر محترم کار بدون هیچ‌گونه اعتراض و تجمع به نحو باشکوهی برگزار شد و هرگونه اعتراض و تجمع در مجتمع آیه‌های مشهد مقدس که محل همایش روز بسیج کارگری بود تکذیب می‌شود.

کارگران، قشر ارزشمند و اثرگذار جامعه‌اند که دولت جمهوری اسلامی و بسیج کارگری در تلاشند با تعامل بین مدیریت (دولت)، کارفرما و کارگران مشکلات موجود آنان را در حد توان رفع و وضعیت کار را بهبود بخشند.

نقش و اثرگذاری ارزشمند کارگران در دوران ۳۱ ساله انقلاب چیزی نیست که با ارائه تحلیل غلط و انتشار اخبار کذب بتوان آن را خدشه‌دار کرد.توجه دوستان رسانه‌ای را به این مهم جلب می‌کند که حوزه کار و تلاش کشور جای برای حاشیه‌سازی‌های دروغین نیست، بلکه در سال کار و تلاش مضاعف باید برای رفع مشکلات و بالا بردن سطح همت و کار مضاعف فرصت‌سازی کرد.