سوءقصد به وزیر اسبق ارتباطات

احمد معتمدی در دانشگاه امیرکبیر توسط فردی به وسیله چاقو مورد حمله قرار گرفت

وزیر اسبق ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات صبح دیروز دوشنبه در دفتر کار خود در دانشگاه امیرکبیر توسط فردی به وسیله چاقو مضروب شد. به گزارش خبرگزاری مهر، فرد ناشناسی حدود ۴۳ ساله دیروز دوشنبه وارد دفتر کار دکتر احمد معتمدی، وزیر اسبق ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات شده و وی را با ضربات چاقو مجروح کرد. مراجعه‌کننده بعدی پس از ورود به اتاق دکتر معتمدی متوجه حادثه شده است که بلافاصله معتمدی را به بیمارستان منتقل کردند.

دکتر معتمدی به گفته فرزندش با چاقو از پهلوی راست مضروب و بر اثر جراحات وارده معده و روده پاره شده و به خونریزی شدیدی دچار شد. پس از انتقال وی به اورژانس بیمارستان مهر تا لحظه تنظیم خبر به گفته فرزند معتمدی، خطر رفع شده و پزشکان موفق به جلوگیری از خونریزی شدند؛ اما مداوا ادامه دارد.

همچنین فرزند دکتر معتمدی با بیان اینکه حراست دانشگاه ضارب را دستگیر کرده است، اظهار کرد: از انگیزه ضارب خبری نداریم و بر اساس آنچه حراست به ما گفته است، ضارب از روی کینه این کار را انجام نداده است. وی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: آن طور که به ما خبر دادند، ایشان در دانشگاه امیرکبیر به سمت اتاق خود می‌رفتند که فرد ضارب، با چاقو به وی حمله کرده است و متاسفانه طی این حادثه به روده و معده ایشان آسیب رسیده است.

معتمدی در پاسخ به اینکه آیا اطلاع ندارید که این حادثه به دلیل خصومت یا انگیزه شخصی بوده است یا خیر؟ گفت: پدر در محیط دانشگاهی و کاری خود با هیچ کس خصومتی نداشته‌اند و رابطه‌ایشان با همه خوب است.

بر اساس آنچه حراست دانشگاه به ما گفته است، ضارب از روی کینه این کار را انجام نداده است. فرزند وزیر ارتباطات دولت هشتم همچنین به مهر گفت که فرد ضارب انگیزه خود را اعلام نکرده است.

همچنین مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، زهرا بختیاری هم در گفت‌وگو با مهر در مورد حادثه‌ای که برای دکتر معتمدی رخ داده است گفت: فردی که دکتر معتمدی را مورد حمله قرار داده است به دانشگاه ارتباطی ندارد.

وی اضافه کرد: فرد مذکور صبح دیروز به عنوان یک مراجعه‌کننده وارد دانشگاه شده و کارت شناسایی خود را نیز در نگهبانی قرار داده و درخواست ملاقات با دکتر معتمدی داشته است.