فیروزآبادی: مفسدان اقتصادی به هزار نفر هم نمی‌رسند

از مواضع قاطع رییس قوه‌قضائیه حمایت می‌کنیم

رییس ستادکل نیروهای مسلح گفت: توسعه اقتصادی کشور و رشد و بالندگی ایران اسلامی بدون ریشه‌کن کردن مفسدین و مفاسد اقتصادی امکان‌پذیر نیست. به گزارش ایسنا، سردار سرلشکر سیدحسن فیروز‌آبادی اظهار کرد: مواضع قاطع مقام محترم ریاست قوه قضائیه حضرت‌آیت‌الله صادق آملی در سالروز صدور فرمان هشت‌ ماده‌ای رهبر عزیز و فرماندهی محترم کل قوا در امر مهم و حیاتی مبارزه با مفسدین و مفاسد اقتصادی موجب دلگرمی و خوشحالی ملت عزیز و فرزندان غیور ملت در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: گروه اندکی که شمارگان آنها به هزار نفر هم نمی‌رسد، با غارت بیت‌المال و حیله‌ها و رابطه‌های غیرقانونی مفاسد بزرگ اقتصادی را مرتکب شدند که آثار زیانبار جرم آنها موجب بروز مشکلات برای عامه مردم و محرومان و مستضعفان، این ولی نعمتان انقلاب را فراهم آورده است.

وی افزود: ما از مواضع قاطع و جدیت ریاست محترم جدید قوه‌قضائیه برای تحقق منویات رهبر بزرگوار انقلاب حمایت می‌کنیم و امیدواریم با ارائه یک برنامه زمان‌بندی شده در دوره‌ای کوتاه و مناسب مفسدان، محکوم و حقوق ملت به بیت‌المال برگردانده شود و راه بر مفسدان آتی بسته گردد؛ چراکه توسعه اقتصادی کشور و رشد و بالندگی ایران اسلامی بدون ریشه‌کن کردن مفسدان اقتصادی امکان‌پذیر نیست.

عضو شورای عالی امنیت کشور ادامه داد: ما خواهان اجرایی کردن فرمان هشت‌ ماده‌ای و منتظر نتایج نورانی آن برای کشور و انقلاب و اسلام هستیم. وی افزود: دعای رزمندگان اسلام و خانواده‌ معظم شهیدان و جانبازان و آزادگان و پاسداران امنیت و خانواده‌های آنان پشتیبان چنین اقدامی است.