انصار حزب‌الله تهران در بیانیه‌ای با انتقاد از وضعیت عفاف و حجاب در جامعه، خواستار برخورد با بدحجابی و جدیت مسوولان در این باره شد. به گزارش ایسنا در این بیانیه آمده است: مرور حوادث ماه‌های گذشته به خوبی نشان می‌دهد دشمنان اسلام و انقلاب از هر فرصتی برای تهاجم به اسلام و نظام اسلامی بهره می‌گیرند و با بهره‌گیری از هر ابزار ممکن بخت خود را در وارد آوردن لطمه به مبانی عقیدتی و هویتی جامعه آزمایش می‌کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: با روی کارآمدن دولت نهم، امید همه مومنان و دینداران این بود که این دولت به عنوان مدافع ارزش‌های اسلامی و انقلاب وارد صحنه مقابله همه‌جانبه با سیل بنیان‌کن مفاسد اجتماعی و اخلاقی شود و با استفاده از ابزارهای فرهنگی و قانونی هجوم بی‌سابقه جبهه کفر و الحاد به اعتقادات و ارزش‌های جامعه اسلامی را مهار نماید؛ اما در عمل چنین نشد و شنیدن عباراتی ناامیدکننده از یک‌سو و عدم همکاری در اجرای طرح ملی عفاف و حجاب از سوی دیگر در عمل فضایی را برای پیشروی دشمن در این بعد از جنگ نرم فراهم آورد! گسترش بی‌سابقه بی‌حجابی و منکرات و مفاسد اجتماعی در طول چند سال اخیر چنان بود که حتی ریاست محترم جمهور نیز بنا بر قول برخی علمای بزرگ، آن را زمینه‌ساز نزول عذاب الهی و زلزله عنوان نموده و از مردم خواست تا برای رفع این بلا دعا کنند! و البته اهل نظر همین امروز نیز نزول بلایا به واسطه کثرت گناهان به ویژه شیوع وحشتناک بی‌حجابی و منکرات را مشاهده می‌کنند! آیا رسیدن نرخ طلاق در شهر تهران به میزان ۳۴ درصد یک بلا نیست؟

در بند پایانی این بیانیه نیز تصریح شده است: ورود همه‌جانبه دستگاه قضایی در برخورد قانونی با مفسدان و مروجان منکرات و بی‌حجابی و تلاش جدی دولت در اجرای طرح ملی عفاف و حجاب و حمایت همه بخش‌های نظام به ویژه صدا و سیما از نیروی انتظامی در انجام وظایف قانونی خود در مسیر برخورد قانونی با مسائل ضدفرهنگی، خواسته جدی امت حزب‌الله و خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگرانی است که همه هستی خود و عزیزانشان را به امید تحقق احکام الهی در جامعه، فدای نظام و انقلاب اسلامی نموده‌اند و قبل از گشایش در اقتصاد و رفاه، به حاکمیت ارزش‌های اسلامی در ایران اسلامی می‌اندیشند!