زاهدان پرس نوشت: یک عبدالمالک دیگر در یکی از خیابان‌های زاهدان توسط ماموران امنیتی دستگیر شد.

به گزارش زاهدان پرس یک گروگانگیر فراری به نام «عبدالمالک.ن» از شهرستان بم توسط ماموران پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان در زاهدان دستگیر شد. این گروگانگیر فراری به جرم آدم‌ربایی فردی به نام «مهدی.ع» تحت تعقیب مراجع قضایی شهرستان بم قرار داشت که در یکی از خیابان‌های زاهدان با هوشیاری ماموران امنیتی دستگیر شد.

این در حالی است که منابع امنیتی سیستان و بلوچستان از دستگیری یک گروگانگیر دیگر نیز خبر داده‌اند.

درباره همین مطلب پایگاه اطلاع رسانی پلیس اعلام کرد، ۲۶ اسفندماه سال گذشته ماموران انتظامی به دنبال ارجاع شکایت فردی از کلانتری۱۵ زاهدان مبنی بر ربایش فرزندش توسط سه نفر به نام‌های «رحیم، یاسر و یاسین.ش» اقدام‌های پلیسی خود را برای شناسایی و دستگیری آدم ربایان آغاز کردند.

وی افزود: با تلاش گسترده و اقدامات تخصصی ماموران پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان مخفیگاه آدم ربایان در یکی از خیابان‌های شهر زاهدان شناسایی شد.

رییس پلیس اداره آگاهی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قانونی طی یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند یکی از آدم ربایان را دستگیر و پسربچه ربوده شده را از چنگ گروگانگیران آزاد کنند و به آغوش خانواده‌اش برگردانند.

عطار گفت: در تحقیقات و بررسی‌های ماموران مشخص شد این متهم به جرم آدم ربایی فرد دیگری به نام «تیره.ع» در سال گذشته تحت تعقیب مراجع قانونی قرار داشت که با دستگیری وی پرونده این آدم ربایی نیز بسته شد.