دبیرکل موتلفه: حضور اصلاح‌طلبان گرمابخش انتخابات آتی است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی حضور اصلاح‌طلبان را گرمابخش انتخابات آتی در کشور خواند و گفت: تجمیع انتخابات به دلیل کاهش بار مالی به نفع کشور است. محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر با بیان اینکه به نظر منطقی نمی‌رسد که برای هر موضوعی در کشور انتخابات برگزار شود، افزود: انتخابات وقت، هزینه و نیروی انسانی زیادی را به خود اختصاص می‌دهد، بنابراین با تجمیع انتخابات صرفه‌جویی مناسبی در همه این موارد است.

وی با اشاره به برگزاری دور پیشین انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ادامه داد: برگزاری خوب این انتخابات نشان داد انتخابات تجمیعی به نفع کشور است. حبیبی با بیان اینکه برخی از هم‌اکنون موضع‌گیری‌هایی برای ورود اصلاح‌طلبان به انتخابات شوراهای اسلامی شهر دارند، گفت: من هیچ منعی برای ورود طیف اصلاح‌طلب به این عرصه نمی‌بینم. وی ادامه داد: به اعتقاد من حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر گرمی خاصی به انتخابات می‌دهد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، تاکید کرد: در زمینه اصلاح‌طلبان، حساب اصلاح‌طلبان پایبند به نظام از افرادی که با عنوان اصلاح‌طلبی اقدامات تند و افراطی انجام می‌دهند، فرق می‌کند.