تاکید فراکسیون روحانیون بر لزوم اجرای مصوبه یارانه‌ای مجلس

اعضای فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی در دیدار با علی لاریجانی بر اجرای مصوبه مجلس در خصوص هدفمند کردن یارانه‌ها تاکید کردند. سیدیونس موسوی سرچشمه، در گفت‌وگو با پایگاه خبری خانه ملت با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در دیدار دیروز نمایندگان عضو فراکسیون روحانیون مجلس با رییس مجلس، ضمن تبریک سال نو، راهکارهای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال ۸۹ به عنوان «سال همت مضاعف، کار مضاعف» مورد بررسی قرار گرفت.

این عضو فراکسیون روحانیون با اشاره به تاکید اعضای فراکسیون روحانیون و رییس مجلس بر ضرورت همگامی و همراهی سه قوه در راستای اجرای بهتر امور افزود: این انتظاری است که مقام معظم رهبری و مردم از قوای سه‌گانه دارند و بر همه مسوولان واجب است تا در این خصوص گام بردارند. وی در ادامه گفت: نمایندگان در دیدار با لاریجانی به بیان نظرات خود در زمینه قانون هدفمند کردن یارانه‌ها نیز پرداختند و بر اجرای این قانون بر اساس درآمد ۲۰ هزار میلیارد در سال‌جاری تاکید کردند.

موسوی سرچشمه ادامه داد: نظر نمایندگان این بود که در سال‌جاری این قانون بر اساس مصوبه مجلس اجرا شود تا فشار اقتصادی زیادی به مردم تحمیل نگردد.