محسنی اژه‌ای: نظام با وجود پربرکت ولی فقیه در برابر انواع جنگ نرم بیمه است

دادستان کل کشور گفت: حوادث بعد از انتخابات به روشنی نشان داد که نظام جمهوری اسلامی با وجود پربرکت ولی فقیه بعد از ۳۱ سال در برابر انواع جنگ نرم، سخت و دشمنان درونی و بیرونی بیمه است. به گزارش ایسنا، محسنی اژه‌ای در مراسم معارفه دادستان جدید قزوین اظهار کرد: مقام معظم رهبری با هدایت و راهنمایی افراد قانون شکن و دیکتاتوری که به دنبال منویات خود بودند، کشتی جمهوری اسلامی را در برابر امواج شیطنت‌ها، جهالت‌ها و نادانی‌ها به سلامت عبور داد و با هزینه بسیار کم در مقابل آن امواج به ساحل نزدیک کرد. وی افزود: خدا را باید شکرگزار بود که نعمت بزرگ ولی فقیه و رهبری که کشور را در برابر امواج و توفان‌های سهمگین هدایت کرد، به ما عطا فرمود.

دادستان کل کشور با اشاره به جلسات مختلف مقام معظم رهبری با افراد و جریان‌های مختلف جهت حل مسائل بعد از انتخابات بیان کرد: حقیقتا انسان در برابر برخی هتاکی‌هایی که عده‌ای از افراد در برابر ایشان داشتند شرمنده می‌شد، اما مقام معظم رهبری چون کوهی استوار و با سینه‌ای فراخ و بدون کوچک‌ترین ناراحتی جواب هتاکان را می‌داد.

وی افزود: از اواخر سال گذشته هجمه‌های مختلفی از داخل و خارج از کشور به وجود آمد و عده‌ای به دلیل عدم‌بصیرت و عدم‌عمق لازم در تشخیص مسائل داخلی و خارجی، عده‌ای ضربت خورده از اول انقلاب و عده‌ای نیز با خصوصیات فردی و ناکامی‌هایی که داشته‌اند، در یک صف قرار گرفتند و با یک شیوه جدید و با انگیزه‌های متفاوت علیه نظام و انقلاب و برخی ارزش‌ها حرکت کردند. به گفته دادستان کل کشور، در این حرکت برخی از خواص بد عمل کردند و برخی دیگر نیز رفوزه و مردود شدند.

دادستان کل کشور در خصوص پرونده‌های اغتشاشات پس از انتخابات گفت: پرونده تعدادی از افرادی که قانون‌شکنی کرده و به حقوق مردم تجاوز کردند، تکمیل شده و به دادگاه رفته و تعدادی نیز در حال بررسی است.

به گفته وی در صورت تکرار این اعمال نظام به ناچار برخورد جدی‌تری کرده و خویشتن‌داری سابق را نخواهد داشت.