محمد رویانیان رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت از اعمال تغییرات جدید در نحوه عرضه انواع حامل‌های انرژی در سال آینده و راه‌اندازی جایگاه‌های سیار بنزین در مراکز گردشگری در نوروز خبر داد و اعلام کرد سال آینده برای کلیه خودروهای LPG و CNG سوز کارت هوشمند صادر می‌شود. محمد رویانیان در گفت‌وگو با مهر، درباره مهم‌ترین اقدامات انجام گرفته برای تامین بنزین مردم در ایام نوروز، گفت: هم اکنون عملیات تعمیرات دوره‌ای اکثر جایگاه‌های بنزین رو به پایان است.وی با اشاره به راه‌اندازی جایگاه‌های سیار بنزین در برخی از نقاط گردشگری و جاده‌های بین شهری پر رفت و آمد، اظهار کرد: همچنین تاکنون تیم‌های مختلف بازرسی برای رفع نواقص احتمالی جایگاه‌های بنزین پیش از فرا رسیدن نوروز به استا‌ن‌های مختلف اعزام شده‌اند. این مقام مسوول با یادآوری اینکه هم اکنون ساخت و توسعه جایگاه‌های بنزین در تهران و برخی از کلان شهرها کافی به نظر نمی‌رسد، تصریح کرد: با این وجود با اقدامات انجام گرفته ظرفیت عرضه بنزین در جایگاه‌های تهران حدود ۷۰ درصد افزایش یافته است.

این عضو کابینه دولت با تاکید بر اینکه در شهرهای بزرگ متناسب با تامین زمین امکان توسعه جایگاه‌های سوخت وجود دارد، تبیین کرد: حتی در شرایط فعلی در زمینی به مساحت ۱۶ متر هم امکان ساخت جایگاه سوخت وجود دارد.

در همین حال پیش‌تر فرید عامری مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به اینکه در ایام نوروزی دو هزار نفتکش جاده پیما به طور دائم اقدام به تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی در سراسر کشور می‌کنند، اظهار کرده بود: در ایام نوروز برای افزایش عرضه سوخت مایع تعدادی جایگاه سیار در سطح جزیره کیش و قشم راه اندازی می‌شود.