اعلام خبر خوش از سوی رییس‌جمهور در آستانه سال نو

سخنگوی دولت خبر داد که در اواخر هفته جاری سومین سفر استانی دولت به استان هرمزگان انجام و جلسه هیات دولت در این استان برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، محمدرضا رحیمی یکشنبه‌شب بعد از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران همچنین خبر داد که رییس‌جمهور چهارشنبه هفته جاری به دعوت رسمی رییس‌جمهور افغانستان برای تبادل نظر در مورد مباحث فی‌مابین،‌ بازسازی افغانستان و امنیت منطقه به این کشور سفر خواهد کرد.

وی با بیان این‌که «عمده کار دولت در سال جدید روی بحث اشتغال خواهد بود» گفت: ما تلاش داریم که در سال جدید حدود یک میلیون و صد هزار شغل به صورت طبیعی ایجاد کنیم و تاکید می‌کنیم که دولت درصدد است که در امر اشتغال با تمام توان وارد میدان شود و امیدواریم با همکاری مسوولان به خصوص استانداران در استان‌ها به این هدف برسیم. وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود رییس‌جمهور قرار است در آستانه عید خبر خوشی را به مردم اعلام کند، گفت: خبرهای خوب و خوش زیاد داریم. خبر خوشی قرار است وزیر مسکن بدهد در زمینه مسکن و ان‌شاءالله مردم خبر خوشی در این زمینه می‌شنوند.

سخنگوی دولت افزود: خبر خوش رییس‌جمهور نیز معلوم است که در زمینه ارتقای سطح علمی کشور و تحولات عرصه فناوری در کشور خواهد بود و ان‌شاءالله مردم این خبر را در آستانه سال نو خواهند شنید.