مدعیان مبارزه با تروریسم مانند ایران عمل کنند

رییس‌جمهور گفت: مدعیان مبارزه با تروریسم اگر می‌خواهند با این امر مقابله کنند، مانند ایران عمل کنند که یک تروریست را دستگیر کرد بدون اینکه خون از دماغ کسی ریخته شود. به گزارش ایرنا، محمود احمدی‌نژاد چهارشنبه گذشته در دومین روز از سفر به استان خراسان جنوبی در دیدار با جمعی از منتخبین و فرهیختگان این استان، افزود: ایران با یک برنامه‌ریزی دقیق و قاطع یک تروریست را دستگیر کرد و مدعیان تروریسم باید بدانند که دستگیری تروریست راه دارد.

وی با بیان اینکه آنها اعلام کردند که ما می‌خواهیم با تروریسم مقابله کنیم، اظهار داشت: ما که می‌دانیم این حرف‌ها دروغ است.

احمدی‌نژاد با طرح این سوال که چه کسی پایه‌گذار تروریسم در دنیا است خطاب به مدعیان مبارزه با تروریسم، گفت: اگر می‌خواهید تروریست دستگیر کنید، چگونه برای این آقا (عبدالمالک ریگی) پاسپورت تهیه کردید؟

غرب حاضر است که به ما بمب اتم بدهد تا غنی‌سازی نداشته باشیم

رییس‌جمهور در ادامه سخنان خود در جمع منتخبین و فرهیختگان استان خراسان جنوبی گفت: من مطمئن هستم که غرب حاضر است حتی به ما بمب اتم دهد تا ما فن‌آوری غنی‌سازی را نداشته باشیم.

رییس‌جمهور با بیان اینکه استکبار عصبانی است که ملت ایران خود را باور کرده است، تصریح کرد: آنها طی این سه، چهار سال پیغام دادند که غنی‌سازی را کنار بگذارید ما به شما نیروگاه هسته‌ای یا هر چیزی که بخواهید خواهیم داد.

احمدی‌نژاد گفت: آنها می‌دانستند که وقتی قطار ملت ایران راه افتاد، ایستگاه اول غنی‌سازی است، اما ۵ سال دیگر از همه جلو خواهد افتاد.

به گفته وی، استکبار می‌داند که اگر ملت ایران صف استیلای استکبار را بشکند، سایر ملت‌ها هم راه می‌افتند.

احمدی‌نژاد ادامه داد: به طرف مقابل گفتیم که پیشنهاد ما زمان دارد و تصور نکنید که ما تا ابد منتظر شما می‌مانیم، اما در عین حال اعلام کردیم که راه باز است و می‌توانید تعامل کنید.