هفتمین کمدی ابراهیم وحید زاده  در راه است

نگاه سوم- تدوین فیلم سینمایی «عروسک» تازه‌ترین ساخته سینمایی ابراهیم وحید زاده توسط داود یوسفیان به پایان رسیدو فیلم وارد مرحله صدا گذاری و میکس شد.

به گزارش مشاور رسانه ای پروژه، فیلم سینمایی «عروسک» این روزها در استودیو «تک» زیر نظر فرامرز ابوالصدق مراحل صدا گذاری و میکس خود را سپری می‌کند و همزمان نیز علیرضا لاچینی ساخت موسیقی متن آن را آغاز کرده است.

ابراهیم وحیدزاده درباره پایان مراحل آماده سازی فیلم می‌گوید: «مراحل فنی از جمله صداگذاری و میکس و ساخت موسیقی حداکثر تا نیمه اسفند ماه به پایان می‌رسد و بلافاصله بعد از آن فیلم برای دریافت پروانه نمایش به اداره کل نظارت و ارزشیابی ارسال خواهد شد.»

«عروسک» هفتمین فیلم کمدی «ابراهیم وحیدزاده» است که بر اساس فیلمنامه‌ای از سیروس تسلیمی تولید می‌شود. در این فیلم حسام نواب‌صفوی، لیلا اوتادی، بهاره رهنما،علیرضا خمسه، بهنوش بختیاری، ثریا قاسمی، سیروس ابراهیم‌زاده و... به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم، داستان دختری به نام فرشته است که مدت‌ها در پی یافتن کار است. او سرانجام بعد از این در و آن در زدن، به شرکتی مراجعه می‌کند که بی‌شباهت به سرزمین عجایب نیست. فرشته در این شرکت صاحب شغل و جایگاه غیرقابل تصوری شده و سرنوشت شگفت‌انگیزی برایش رقم می‌خورد، غافل از این که....