معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: یقینا گفتار و رفتار خواص و نخبگان از این پس، پیش از گذشته مورد مراقبت و کنترل مردم قرار خواهد گرفت. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از معاونت فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سیدمسعود جزایری، معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح در جمع مدیران امور رسانه‌ای نیروهای مسلح اظهار داشت: همایش ده‌ها میلیونی ایرانیان در ۲۲ بهمن دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را مبهوت کرد و ظرفیت منحصر به فرد ایمانی و عملی امت ایران را فراتر از کشورهایی که حتی جمعیت میلیاردی دارند، نشان داد.

وی افزود: راهپیمایی پرشور و عظیم ۲۲ بهمن‌ماه نشان داد امام راحل(ره) و در ادامه مقام معظم رهبری، ملت ایران را با انگیزه الهی و در جهت سعادت و عدالت، تحت پرچم ولایت به صحنه آورده‌اند و امروز این حقیقت به عنوان یک الگو در دنیا منتشر شده است؛ الگویی که مردم ما را به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی رسانید و در آینده نیز به طور مسلم ملل آزادیخواه و استقلال‌طلب جهان نیز جای پای مردمان این دیار خواهند نهاد.

جزایری با اشاره به بازتاب‌های رسانه‌ای حرکت ملت ایران در ۲۲ بهمن و تلاش رسانه‌های صهیونیستی آمریکایی در انحراف افکار عمومی جهانیان افزود: کمپانی‌های تبلیغاتی صهیونیستی و امپریالیسم رسانه‌ای غرب با شکست طرح‌ها و برنامه‌های تبلیغات و عملیات روانی خود علیه ملت ایران و کم‌رنگ کردن حضور آنان در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با برجسته‌سازی سخنان رییس‌جمهور انقلابی و شجاع جمهوری اسلامی در اعلام خبر دست‌یابی به سوخت هسته‌ای ۲۰ درصدی، تلاش گسترده‌ای را برای انحراف افکار جهانیان به سمت موضوع هسته‌ای ایران و برجسته‌سازی این اقدام سازماندهی کردند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل در ادامه تصریح کرد: در واقع قدرت به اصطلاح هوشمند رسانه‌ای و نرم آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها که از مدت‌ها پیش ملت ایران را به نافرمانی مدنی دعوت و در ادامه فریب‌خوردگان داخلی را به حرکتی علیه جریان ملت در راهپیمایی جشن پیروزی انقلاب ترغیب کردند، در مواجهه با رزمایش اقتدار، صلابت و آگاهی مردم ایران به وضعیت «کما» رفتند و با ناکام دیدن پروژه خود همانند کسانی که تعادل خود را از دست داده‌اند، به هذیان‌گویی می‌پردازند.

وی با توصیه به سران استکبار و ضد انقلابی داخلی و خارجی برای درک عظمت انقلاب و آحاد ملت ایران خاطرنشان کرد: بی‌تردید نمی‌توان به راحتی موضوعی مهم مانند ۲۲ بهمن را از ذهن افکار عمومی جهانیان پاک کرد و تاثیر آن در معادلات بین‌المللی را نادیده گرفت، اتفاقی که افتاد نشان می‌دهد ملت ایران پس از ۳۱ سال همچنان زنده، پویا و با نشاط است و حرکت الگوساز ایرانیان در منطقه و بلکه در سراسر جهان رو به فزونی است.

رییس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با تبیین پیامدهای رسانه‌ای حضور مردم در جشن ملی ۲۲ بهمن رسالت سنگین رسانه‌های داخلی و علاقه‌مند به انقلاب اسلامی را در برابر این حماسه تشریح و تاکید کرد: رسانه‌های ما و نیز رسانه‌هایی که دل در گرو آرمان‌های امام(ره) و انقلاب دارند، بایستی تجلی‌گاه معنای حضور با عظمت و شایسته ملت شریف و با اراده ایران باشند.

جزایری تصریح کرد: رسالت مسوولان و نخبگان کشور نیز با همایش بی‌نظیر ملت ایران در ۲۲ بهمن بیشتر و جدی‌تر شده است و آنان باید در گفتار، پندار، رفتار و منش خود نهایت دقت را به کار گیرند تا خدای ناکرده از کاروان ملت و قطار انقلاب عقب نمانند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه اظهار کرد: پشتیبانی ملت از ولایت و رهبری و نظام، حجت را بر همه پایان بخشیده است و اثر این حمایت شگفت‌انگیز باید در صحنه‌های مختلف خود را نشان دهد و یقینا گفتار و رفتار خواص و نخبگان از این پس، بیش از گذشته مورد مراقبت و کنترل مردم قرار خواهد گرفت.

جزایری با اشاره به دستاوردهای حضور ده‌ها میلیونی مردم در همایش ۲۲ بهمن در عرصه‌های داخلی و خارجی و به ویژه در حوزه پرونده هسته‌ای و تحریم و تهدید ایران اسلامی تاکید کرد: ارتقای قدرت جمهوری اسلامی در صحنه مذاکرات هسته‌ای و تقویت اراده مسوولان نظام در دفاع از حقوق مسلم مردم ایران حقیقتی است که بایستی سران اتاق‌های فکر استکبار جهانی که دائما در پی توطئه ‌آفرینی علیه انقلاب و نظام اسلامی هستند، به آن بیاندیشند و در رویارویی با ایران دست از لجاجت و کینه‌ورزی بردارند و حقوق ما را محترم بشمارند.

وی در پایان تصریح کرد: سفرهای منطقه‌ای و اروپایی آمریکایی‌ها در پی‌گیری ماموریت‌های ضد ایرانی و تلاش برای ایجاد موج

ایران هراسی نه تنها در جلب حمایت از غرب و فشار بر جمهوری اسلامی اثری نخواهد داشت، بلکه عزم و اراده ملت و دانشمندان جوان ایرانی را برای ادامه راه مصمم‌تر خواهد ساخت.