فیلمی نبود، «پنجمین سوار سرنوشت» اکران شد

مهر- مدیر اداره کل نظارت و ارزشیابی ارشاد درباره اکران «پنجمین سوار سرنوشت» عنوان کرد: خانواده مرحوم توبه خواه تهیه‌کننده این فیلم برای نمایش آن در طول این سال‌ها اقدامی نکرده بودند.

علیرضا سجادپور در ارتباط با اکران فیلمی با حضور ایرج قادری و فخری خوروش پس از ۳۰ سال گفت: همان‌طور که می‌دانید تهیه‌کننده این فیلم چندین سال پیش فوت کردند و خانواده وی نیز پیگیر نمایش آن نبودند. ولی چندی پیش درخواست کردند «پنجمین سوار سرنوشت» اکران عمومی شود.

پس از تولید این فیلم، به دلیل حضور برخی بازیگران مدتی توقیف بوده، اما بعد از مدتی مشکل فعالیت این افراد برطرف می‌شود. در حال حاضر هیچ مشکلی برای نمایش نداشته و با پیگیری خانواده توبه خواه «پنجمین سوار سرنوشت» به تازگی اکران عمومی شده است. البته با توجه به زمان تولید نمایش ویژه‌ای ندارد.

سجادپور ادامه داد: البته با توجه به ایام عزاداری و تعویق اکران فیلم «به رنگ ارغوان» ظاهرا فیلم دیگری هم برای نمایش در این زمان نبوده و به همین دلیل با اکران آن موافقت شده است. وی درباره برگزاری جلسات پروانه ساخت بعد از جشنواره فیلم فجر گفت: جلسه پروانه ساخت بدون فوت وقت بعد از جشنواره فیلم فجر برگزار شد و بیش از ۱۵ پرونده را بررسی کردیم، اگر خروجی نبوده، قطعا مصوبه‌ای نداشته است.