اعلام زمان و مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن

رییس پلیس راهنمایی‌ و رانندگی تهران بزرگ محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۲ بهمن را به تفکیک مناطق و آغاز زمان آن اعلام کرد در شرایطی که تمام احزاب و گروه‌های سیاسی مختلف مردم را به حضور میلیونی در راهپیمایی ۲۲ بهمن که فردا برگزار می‌شود دعوت کرده‌اند، مسیرهای هفت‌گانه راهپیمایی مردمی یوم الله بیست و دوم بهمن ماه سال ۱۳۸۸ تهران اعلام شد.

به گزارش مهر، مراسم ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روز پنجشنبه ۲۲/۱۱/۸۸ ساعت ۹:۳۰ همراه با خروش یکپارچه ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی از مسیرهای هفت گانه به سمت میدان بزرگ آزادی، میعادگاه انقلابیون آغاز می شود.

مسیرهای هفت‌گانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران به شرح زیر است:

مسیر شماره یک: مسجد امام حسین(ع)، میدان امام حسین (ع)، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره دو: مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان شهید آیت الله سعیدی (جاده ساوه)، میدان آزادی

مسیر شماره سه: مسجد دار السلام، میدان منیریه، خیابان شهید معیری، خیابان کارگر، میدان انقلاب، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره چهار: مسجد حضرت ابوالفضل‌(ع)، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره پنج: مسجد امام سجاد (ع)، خیابان آیت الله اشرفی اصفهانی، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمد علی جناح، میدان آزادی

مسیر شماره شش: مسجد امام جعفر صادق (ع)، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمد علی جناح، میدان آزادی

مسیر شماره هفت: مسجد حاج عبدالله، خیابان قزوین، میدان شمشیری، خیابان شهید آیت الله سعیدی، میدان آزادی.

محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۲ بهمن اعلام شد

همچنین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت‌ها و تمهیدات ترافیکی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن را اعلام کرد.

به گزارش فارس، سرهنگ هادی هاشمی در جمع خبرنگاران گفت: محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن به منظور برگزاری باشکوه این مراسم از ساعت ۶ صبح آغاز می‌شود.

وی اظهار داشت: این محدودیت‌ها از تقاطع خیابان توحید - آزادی به سمت غرب اعمال و به صورت مرحله بندی با افزایش حضور راهپیمایی کنندگان به سمت شرق گسترش می‌یابد.

سرهنگ هاشمی افزود: در مرحله بعد میدان انقلاب تقاطع ولیعصر - میدان فردوسی - میدان امام حسین و محورهای عمود به طول خیابان انقلاب حد فاصل میدان فردوسی تا میدان امام حسین محدودیت ترافیکی و تردد وجود دارد.

رییس پلیس راهور تهران اعلام کرد: در طول بزرگراه مخصوص کرج نیز محدودیت اعمال شده که از دور برگردان تامین اجتماعی شروع و با توجه به افزایش حضور راهپیمایی‌کنندگان تا دوربرگردان ارج و در نهایت تا تهرانسر ادامه خواهد یافت.

وی اظهار داشت: همچنین محدودیت در طول بزرگراه یادگار امام در مرحله اول از خیابان تیموری شروع و با توجه به ترافیک محور و حجم جمعیت به سمت شمال گسترش و در ادامه شیخ فضل الله نوری و در صورت نیاز تا بزرگراه حکیم ادامه خواهد یافت.

سرهنگ هاشمی گفت: همچنین در بزرگراه شیخ فضل الله نوری از رمپ و لوپ‌های بزرگراه جناح و رحمانی به سمت جنوب و طول بزرگراه آیت الله سعیدی از میدان فتح به سمت شمال محدودیت و ممنوعیت تردد اعمال می‌شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره محدوده ممنوعیت تردد در شب ۲۲ بهمن افزود: تردد تمام وسایل نقلیه از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۱ بهمن تا پایان مراسم در معابر زیر ممنوع است.

وی اظهار داشت: تردد وسایل نقلیه در خیابان آزادی شرق به غرب از ابتدای خیابان شهید برادران عزیزی به سمت غرب و از بزرگراه مخصوص کرج، غرب به شرق از ابتدای راستگرد جاده مخصوص به آیت الله سعیدی به سمت میدان آزادی ممنوع است.

سرهنگ هاشمی گفت: در بزرگراه جناح، شمال به جنوب از خیابان دانش به سمت جنوب و دسترسی رینگ خارجی ضلع جنوبی میدان آزادی به رینگ خارجی و خروجی زیرگذر شرقی از تقاطع جناح به سمت غرب ممنوعیت تردد خودرو اعمال می‌شود.

وی به محدوده ممنوعیت توقف در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: توقف تمام وسایل نقلیه از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۱ بهمن تا پایان مراسم در هر دو مسیر رفت و برگشت معابر زیر ممنوع است.

رییس پلیس راهور تهران اعلام کرد: توقف وسایل نقلیه در مسیر خیابان آزادی حدفاصل میدان انقلاب تا میدان آزادی، خیابان انقلاب حدفاصل میدان امام حسین تا میدان انقلاب ممنوع است.

سرهنگ هاشمی گفت: همچنین توقف وسایل نقلیه در بزرگراه آیت‌الله سعیدی حدفاصل میدان فتح تا میدان آزادی و جاده مخصوص کرج حدفاصل دوربرگردان تامین اجتماعی تا میدان آزادی ممنوع شده است.

وی اظهار داشت: در بزرگراه محمدعلی جناح حدفاصل فلکه دوم صادقیه تا میدان آزادی محدودیت توقف خودروها اعمال می‌شود.