عاطفه تهرانی که نمایش «اتللو» را در جشنواره تئاتر فجر اجرا کرده بود، از اجرای این نمایش در اواخر فروردین‌ یا اوایل اردیبهشت‌ ۸۹ خبر داد. این کارگردان تئاتر گفت: نمایش را در تالار «قشقایی» اجرا می‌کنیم و اجرای عمومی در قیاس با اجرای جشنواره تغییر زیادی نخواهد داشت، بلکه بیشتر بر موسیقی و ریتم نمایش کار می‌کنیم. او درباره تغییر احتمالی در گروه بازیگران هم توضیح داد: به دلیل گرفتاری‌های حامد سلطانی، قرار است در اجرای عمومی عامر‌آستانه ما را همراهی کند.

همایش دستاوردهای اصلاح الگوی مصرف

محمدجواد مهدوی‌نژاد «رییس مرکز مطالعات فرهنگی شهر تهران» در خصوص همایش اصلاح الگوی مصرف گفت: با نامگذاری سال ۸۸ به سال اصلاح الگوی مصرف برنامه‌های فراگیری در نقاط مختلف آغاز شد، شهرداری تهران نیز در این امر احساس مسوولیت کرد و فعالیت‌های گسترده‌ای را با هدف ارتقای بهره‌برداری از منابع و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و امکانات موجود در حوزه مدیریت شهری تهران سازمان داد.

وی افزود: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز در راستای ماموریت‌های خویش، ترویج روحیه قناعت و ساده زیستی با رویکرد اصلاح الگوی مصرف را سرلوحه فعالیت‌های خود در سال جاری قرار داد. دبیر همایش با اشاره به ارائه برنامه جدید از سوی دفتر مطالعات فرهنگی شهر تهران درباره مفهوم اصلاح الگوی مصرف تصریح کرد: این پیشنهاد با استقبال شورای عالی اصلاح الگوی مصرف شهرداری تهران و تمامی مراکز پژوهشی فعال در عرصه مدیریت شهری همراه شد که نتیجه آن همایشی شد که به عنوان همایش ارائه دستاوردهای اصلاح الگوی مصرف در حوزه مدیریت شهری نام گرفت.

۷۳ عکس و پوستر در بخش مسابقه جشنواره «اروند»

۷۳ قطعه عکس و پوستر به بخش مسابقه جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان- منطقه سه با نام «اروند» راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، از میان ۷۶ قطعه پوستر و ۸۴۴ عکس از ۱۶۵ عکاس ارسال شده به دبیرخانه جشنواره «اروند» ۱۵ قطعه پوستر و ۵۸ عکس برای حضور در بخش مسابقه عکس و پوستر فیلم توسط هیات داوران این دو بخش متشکل از آقایان اسماعیل عباسی، یدا... عبدی و ابراهیم صافی انتخاب شدند.

در این خبر آمده است: براساس آمار ارسال شده از دبیرخانه جشنواره «اروند» از میان ۱۵ قطعه پوستر راه یافته، شهرهای اهواز با ۷ اثر، آبادان ۳، تهران ۲، همدان۲، دزفول با یک اثر در این بخش حضور دارند.